Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. M.C. Skłodowskiej
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 173 009
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
ul. M.C. Skłodowskiej 23
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 774 173 009
REGON: 53242100800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy S.A.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych i środków leczniczych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i środków leczniczych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 ( zadanie nr 1 i nr 2 ) do niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość zadań. 1.Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. 2. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 3. Zamawiający na etapie badania ofert, w przypadku stwierdzenia wątpliwości co do zaoferowanego asortymentu i jego zgodności ze SIWZ, z opisem przedmiotu zamówienia, będzie miał prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie próbek asortymentu celem dokonania oceny w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą 4. Próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi. CPV – 33.14.00.00-3 CPV – 33.14.13.20-9 1. Zamawiający nie przewiduje powtórzenia podobnych dostaw, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 7. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. 9. W procedurze, o której mowa powyżej w pierwszej kolejności Zamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust.1 Prawa) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust.1 Prawa. W postępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadami określonymi w art. 24 aa ma zastosowanie art. 26 ust.3 Prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2017 poz. 211 z późniejszymi zmianami) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TP.D.OAiIT.04.24_Zakup wraz z dostawą specjalistycznego sprzętu jednorazowego niezbędnego do świadczenia usług medycznych dla pacjentów leczonych w OAiIT
Dodano: 2024-04-19 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i dostawa pieluchomajtek i produktów do pielęgnacji pacjenta oraz opatrunków
Dodano: 2024-03-01 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i testów.
Dodano: 2023-10-26 - TP.D.LN.22.23 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-06-30 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2023-05-22