Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 14
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego – (wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego) towarów wymienionych asortymentowo i ilościowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości towarów, podane w formularzu cenowym, stanowiące przewidywany zakres dostaw w okresie 6 miesięcy od daty podpisania umowy – mają charakter orientacyjny i będą stanowić podstawę do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. 3. Rzeczywista ilość towarów, zlecona do dostawy w ww. okresie może różnić się od ilości określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zapłaci za ilości rzeczywiście zamówionych i dostarczonych towarów, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie – formularzu cenowym. 4. Oferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych co oznacza, że winno zostać dokonane Zgłoszenie/Powiadomienie/Wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla każdej zaoferowanej pozycji asortymentowej będącej wyrobem medycznym, a tym samym Wykonawca winien dysponować formularzami Zgłoszenia/Powiadomienia/Wpisu do Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych potwierdzającymi ten fakt. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia: 1) próbek oferowanych produktów w celu zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, 2) dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, jako wyrób medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 186 z późn. zm.), którymi są: a) certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności w zależności od klasy wyrobu; b) dowód zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, albo dowód wpisu do bazy danych o wytwórcach i wyrobach medycznych, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Wymaga się opisu na opakowaniach indywidualnych: data produkcji, data ważności, nr. serii, itp. opisy w języku polskim. 7. Zamawiający dopuszcza wycenę towarów w opakowaniach innej wielkości niż żądana, ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ z możliwością zaokrąglenia w górę do pełnego opakowania. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia winny odbywać się sukcesywnie, w pozycjach asortymentowych i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym/mailowym zgłoszeniu. 9. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (oprócz sobót) transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wniesienie towaru do magazynu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający oczekuje dostaw poszczególnych partii towarów do lokalizacji w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup, ul. K. Miarki 14, 46-082 Kup. 10. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zestawy. Oferta dla swojej ważności w danym zestawie (oprócz zestawu nr 7) musi być złożona na wszystkie pozycje. Łączna ilość zadań – 12. 1) Zestawy nr 1 do 6, 2) Zestaw nr 7 = 6 pozycji z możliwością składania ofert na każdą pozycję osobno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3) Wypełniony (w wybranym zakresie w zależności od tego w jakim będzie składana oferta) FORMULARZ CENOWY stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Deklaracje, próbki, atesty bądź inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym - w zależności od zakresu w jakim będzie składana oferta (dotyczy wybranych produktów opisanych w zestawie nr 6), 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TP.D.OAiIT.04.24_Zakup wraz z dostawą specjalistycznego sprzętu jednorazowego niezbędnego do świadczenia usług medycznych dla pacjentów leczonych w OAiIT
Dodano: 2024-04-19 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i dostawa pieluchomajtek i produktów do pielęgnacji pacjenta oraz opatrunków
Dodano: 2024-03-01 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i testów.
Dodano: 2023-10-26 - TP.D.LN.22.23 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-06-30 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2023-05-22