Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 403 28 60 , fax. 77 427 47 84
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stobrawskie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 14
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 77 403 28 60, fax. 77 427 47 84
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 31 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego –(wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie sprzętu medycznego) towarów wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości towarów, podane w formularzu cenowym, stanowiące przewidywany zakres dostaw w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy – mają charakter orientacyjny – stanowią ilości szacunkowe a faktyczna ilość i zakres dostaw wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, określonych w przesyłanych Wykonawcy zamówieniach. Podane w formularzu cenowym orientacyjne ilości towarów będą stanowić podstawę do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. 3. Rzeczywista ilość towarów, zlecona do dostawy w ww. okresie może różnić się od ilości określonych w formularzu cenowym. Zamawiający zapłaci za ilości rzeczywiście zamówionych i dostarczonych towarów, przy zastosowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie – formularzu cenowym. 4. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazwy i kodu CPV: 33140000-3 sprzęt medyczny. 5. Oferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych co oznacza, że winno zostać dokonane Zgłoszenie/Powiadomienie/Wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla każdej zaoferowanej pozycji asortymentowej będącej wyrobem medycznym, a tym samym Wykonawca winien dysponować formularzami Zgłoszenia/Powiadomienia/Wpisu do Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych potwierdzającymi ten fakt. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia: 1) próbek oferowanych produktów w celu zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, 2) dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, jako wyrób medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107, poz. 697), którymi są: a) certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności w zależności od klasy wyrobu; b) dowód zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, albo dowód wpisu do bazy danych o wytwórcach i wyrobach medycznych, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 7. Wymaga się opisu na opakowaniach indywidualnych: data produkcji, data ważności, nr. serii, pojemność, długość, rozmiar itp. Opisy w języku polskim. 8. Zamawiający dopuszcza wycenę towarów w opakowaniach innej wielkości niż żądana, ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ z możliwością zaokrąglenia w górę do pełnego opakowania. 9. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zestawy. Oferta dla swojej ważności w danym zestawie (oprócz zestawu nr 29) musi być złożona na wszystkie pozycje. Łączna ilość zadań – 54. 1) Zestaw nr 1 do 28, 30 oraz 31, 2) Zestaw nr 29 składający się z 24 pozycji z możliwością składania ofert na każdą pozycję osobno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3.Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych dla bloku operacyjnego
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i dostawa pieluchomajtek i produktów do pielęgnacji pacjenta oraz opatrunków
Dodano: 2024-03-01 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku i testów.
Dodano: 2023-10-26 - TP.D.LN.22.23 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2023-06-30 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2023-05-22 - Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz akcesoriów pomocniczych do pracowni endoskopowej dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Dodano: 2023-04-17 - Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego z zakresu urologii na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
Dodano: 2023-03-17