Szpital Chorób Płuc Orzesze ogłasza przetarg
- Adres: 43-180 Orzesze, Gliwicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 213 661 , fax. 322 215 920
- Data zamieszczenia: 2019-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc Orzesze
Gliwicka 20
43-180 Orzesze, woj. śląskie
tel. 322 213 661, fax. 322 215 920
REGON: 27618450000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalorzesze.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu 1.2.1 Przedmiotem zamówienia są Dostawy wyrobów medycznych i innych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, części od 1 do 8. 1.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamówienia wraz z informacją zawierającą: dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, termin ważności, instrukcję obsługi, zasady bezpieczeństwa użytkowania. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu (w formie ulotki), muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,. Wszystkie dane muszą być podane w języku polskim. 1.2.3 Zaoferowane produkty muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i Unii Europejskiej, zgodnie z obowiązującym prawem. 1.2.4 Oferowane produkty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego. 1.2.5 Termin przydatności oferowanych produktów nie krótszy niż 75% terminu określonego przez producenta, licząc od daty wydania produktu Zamawiającemu, 1.2.6 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 1.2.7 Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 1.2.8 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 – 13:00. 1.2.9 Dostawy należy realizować sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.07.2020 roku. 1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.2.11 Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ, części 1-8 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części. 1.2.12 W przypadku czasowego braku wyrobu medycznego, należy go wycenić podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności. 1.2.13 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży. 1.2.14 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, b. Wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz/e asortymentowo – cenowy/e, sporządzony/e według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b. oświadczenia, o których mowa w rozdziale V pkt 1.1, 1.2, 1.3 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik (zgodnie z rozdziałem IV ust. 9 SIWZ). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu je ustanawiającego, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę, d. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale V pkt 1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-07-12 - Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-13 - Dostawę elektrod ablacyjnych
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2024 roku
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-05 - dostawa WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa strzykawek jednorazowego użytku oraz przedłużaczy, przyrządów i worków do podaży leków światłoczułych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21