Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 087 830 , fax. 774 333 038
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
    ul. Bohaterów Warszawy 34
    48300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 087 830, fax. 774 333 038
    REGON: 31344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 – dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania Część nr 2 – dostawa rurek CPAP Część nr 3 – dostawa cewników Thorax Część nr 4 – dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku Część nr 5 – dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku Część nr 6 – dostawa masek oddechowych jednorazowego użytku dla dzieci Część nr 7 – dostawa rurek tracheoto mijnych pojedynczym mankietem uszczelniającym z uchwytem o regulowanym położeniu Część nr 8 – dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznym Część nr 9 – dostawa rurek tracheotomijnych Biesalskiego Część nr 10 – dostawa rurek intubacyjnych Część nr 11 – dostawa rurek intubacyjnych z miękkim mankietem uszczelniającym i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego Część nr 12 – dostawa rurek tracheotomijnych z czystego silikonu Część nr 13 – dostawa rurek tracheotomijnych z miękkim mankietem uszczelniającym i z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej Część nr 14 – dostawa zestawów z igłą Veressa do bezpiecznej punkcji opłucnej Część nr 15 – dostawa zestawów do tracheotomii przez skórnej typu Percu Twist Część nr 16 – dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej Część nr 17 – dostawa zestawów do drenażu opłucnej Część nr 18 – dostawa uchwytów do mocowania rurki intubacyjnej Część nr 19 – dostawa masek tlenowych z rezerwuarem tlenowym do podawania wysokich stężeń tlenu Część nr 20 – dostawa filtrów elektrostatycznych, mechanicznych, łączników, wymienników ciepła i wilgoci Część nr 21 – dostawa zestawów do pobierania próbek wydzieliny z oskrzeli Część nr 22 – dostawa lejców – szelek silikonowych do mocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci Część nr 23 – dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego Część nr 24 – dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej Część nr 25 – dostawa cewników w zestawach do tętnicy udowej zakładanych metodą Seldingera Część nr 26 – dostawa kaniul dotętniczych Część nr 27 – dostawa bezigłowych portów dostępu dożylnego i rozgałęziaczy wielokanałowych do infuzji dożylnych Część nr 28 – dostawa cewników do oceny stanu hemodynamicznego pacjenta kompatybilnych z monitorem EV1000 z modułem Databox producenta Edwards Lifesciences Część nr 29 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z prowadnica wykonaną z nitynolu odporną na zaginanie Część nr 30 – dostawa cewników do wkłuć centralnych z powłoką antybakteryjną Część nr 31 – dostawa zestawów do hemodializy Część nr 32 – dostawa wapna granulowanego z indykatorem Część nr 33 – dostawa akcesoriów do respiratora NEWPORT MEDICAL HT70 PLUS Część nr 34 – dostawa zestwów do pomiaru ciśnienia śródbrzusznego oraz zamknietych systemów do godzinowej zbiórki moczu Część nr 35 – dostawa zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca Część nr 36 – dostawa wkładów workowych, pojemników do odsysania, uchwytów do pojemników oraz zaworów Część nr 37 – dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku do respiratora sle 2000 z nawilżaczem typu Fisher and Paykel MR730 Część nr 38 – dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatów Infant Flow SiPAP oraz Fabian Acutronic
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 2) Deklarację Zgodności – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ((DZ. U. 2017.211) art. 2 ust. 1 pkt. 11( oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi ) 3) Certyfikat Zgodności – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”) : zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych – dla wyrobów medycznych: a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 4) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r (DZ. U. 2017.211), poz. 876 i 1918) 5) Materiały informacyjne – w języku polskim – dotyczące oferowanych wyrobów. W wymaganych materiałach informacyjnych zawierających nazwę producenta , wyraźne zdjęcie oferowanego wyrobu należy wyraźnie oznaczyć część oraz pozycję której dotyczą, a także wymagane parametry – zaznaczyć kolorowym zakreślaczem – określone w „Opisie przedmiotu zamówienia” w celu bezspornej weryfikacji oferowanego wyrobu z parametrami opisanymi przez Zamawiającego. Każdy parametr lub wymóg wymieniony w „Opisie przedmiotu zamówienia” musi mieć odzwierciedlenie w materiałach informacyjnych. 6) Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) oraz z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. 2016 poz. 211) oraz że posiada etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (DZ. U. 2017.211) 7) Oświadczenie, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ 8) Instrukcję obsługi – dotyczy części nr 1, 5, 14, 27, 32 9) Oświadczenia producenta o spełnianiu wymogu określonego z Opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy części nr 1,5,14,27,32 ( w przypadku braku wymaganego zapisu w instrukcji obsługi) 10) Próbki – w ilości po 2 sztuki do każej części i pozycji w oryginalnym opakowaniu handlowym zawierającym nazwę oferowanego wyrobu w języku polskim oraz etykietę zgodną z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego -2016 r w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (DZ. U. 2016 poz. 211)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach