Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
- Data zamieszczenia: 2018-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. +48322482452, fax. +48327795912
REGON: 241468653 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: a) Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn.zm.), b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 211), d) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010r. w sprawie wzoru znaku CE (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 186, poz. 1252), e) Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. 4. Dostawa będzie następowała sukcesywnie na podstawie okresowych zamówień określających rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapotrzebowania transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym m.in. koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas transportu do miejsca dostarczenia. 7. Zamówiony towar – pakiet 1-4 winien być dostarczony do wskazanego pomieszczenia Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 8. Zamówiony towar – pakiet 5,6 winien być dostarczony do wskazanego pomieszczenia w Aptece Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w godzinach 7.00-14.00 transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia „typu” lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to iż Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych lub wyższych jak w zestawieniu parametrów i warunków wymaganych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Modele wzorcowe stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 10. Wymagany termin płatności wynosi 60 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oryginalne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę elektrod ablacyjnych
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2024 roku
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-05 - dostawa WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa strzykawek jednorazowego użytku oraz przedłużaczy, przyrządów i worków do podaży leków światłoczułych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
Dodano: 2024-04-05 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków p/odleżynowych, rękawic i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o. 4
Dodano: 2024-04-01 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-28