SZPITAL POWIATOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. dr. Jerzego Gerarda Koppa 1 lokal E
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SZPITAL POWIATOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. dr. Jerzego Gerarda Koppa 1 lokal E
87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 871552334 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalgolub.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych - materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa przylepców.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Wyroby gazowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Opaski, materiały opatrunkowe, wyroby gazowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Opatrunki włókninowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Pieluchomajtki, pieluszki.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Serwety operacyjne.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Opatrunki specjalistyczne różne.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Opatrunki przeciwoparzeniowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Opatrunki maściowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Siatkowe materiały opatrunkowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Opatrunki lipidokoloidowe.Szczegółowy zakres i opis znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141111-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 dostawę do każdej z części (pakietu) zamówienia w zakresie dostawy wyrobów medycznych - materiałów opatrunkowych lub chirurgicznych (obłożenia)o wartości minimum PLN brutto :Tabela nr 1Część nr 1 30 000,00Część nr 2 10 000,00Część nr 3 20 000,00Część nr 4 40 000,00Część nr 5 65 000,00Część nr 6 2 500,00Część nr 7 5 000,00Część nr 8 3 000,00Część nr 9 7 000,00Część nr 10 5 000,00Część nr 11 7 000,00w ramach jednego kontraktu – odpowiednio w każdej części (pakietu) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części (pakietów), Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych ww. warunku obliczonych dla danych części (pakietów).Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na część (pakiet) nr 1, część nr 3 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 50 000,00 PLN brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną