Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ogłasza przetarg
- Adres: 16-500 Sejny, ul. dr. Edwarda Rittlera 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5162138 , fax. 087 5162341
- Data zamieszczenia: 2015-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
ul. dr. Edwarda Rittlera 2 2
16-500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 087 5162138, fax. 087 5162341
REGON: 79031734000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu, zwanego dalej towarem, szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz ofertowo-cenowy. 2. Dostawa do apteki szpitalnej przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy według potrzeb Zamawiającego asortymentu zamawianego sukcesywnie telefonicznie, faksem, e-mailem. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwudziestu pakietów zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: a) w zakresie Pakietu nr 1 zamówienia: 800,00 zł b) w zakresie Pakietu nr 2 zamówienia: 700,00 zł c) w zakresie Pakietu nr 3 zamówienia: 3.000,00 zł d) w zakresie Pakietu nr 4 zamówienia: 800,00 zł e) w zakresie Pakietu nr 5 zamówienia: 50,00 zł f) w zakresie Pakietu nr 6 zamówienia: 50,00 zł g) w zakresie Pakietu nr 7 zamówienia: 300,00 zł h) w zakresie Pakietu nr 8 zamówienia: 50,00 zł i) w zakresie Pakietu nr 9 zamówienia: 500,00 zł j) w zakresie Pakietu nr 10 zamówienia: 200,00 zł k) w zakresie Pakietu nr 11 zamówienia: 300,00 zł l) w zakresie Pakietu nr 12 zamówienia: 800,00 zł m) w zakresie Pakietu nr 13 zamówienia: 500,00 zł n) w zakresie Pakietu nr 14 zamówienia: 100,00 zł o) w zakresie Pakietu nr 15 zamówienia: 700,00 zł p) w zakresie Pakietu nr 16 zamówienia: 50,00 zł q) w zakresie Pakietu nr 17 zamówienia: 80,00 zł r) w zakresie Pakietu nr 18 zamówienia: 900,00 zł s) w zakresie Pakietu nr 19 zamówienia: 180,00 zł t) w zakresie Pakietu nr20 zamówienia: 200,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy oferowany
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną