Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2015-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów laboratoryjnych szklanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wyrobów laboratoryjnych szklanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizowania sukcesywnych dostaw w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego Zamawiający określa: minimalny termin dostaw - 5 dni, maksymalny termin dostaw - 7 dni. 2.2.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.3. 2.3. Składanie zamówień w formie pisemnej lub telefonicznej potwierdzonej pisemnie. 2.4. Termin ważności oferowanych wyrobów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337930005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa szkiełek mikroskopowych, szkiełek nakrywkowych, pojemników oraz systemów do archiwizacji szkiełek.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa szkła laboratoryjnego z podziałem na dwie części
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa laboratoryjnego sprzętu jednorazowego użytku 10 ZP 2015
Dodano: 2015-04-22 - Dostawa laboratoryjnego sprzętu jednorazowego użytku 7 ZP 2015
Dodano: 2015-04-02 - sukcesywna 24 miesięczna dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Wolsztynie
Dodano: 2015-02-16 - sukcesywna 24 miesięczna dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Wolsztynie, PN/1/2015
Dodano: 2015-01-14 - Dostawa szkła laboratoryjnego z podziałem na dwie części.
Dodano: 2014-11-14 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego i testów diagnostycznych
Dodano: 2014-06-26 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego: szkiełek nakrywkowych dla Zakładu Patologii Nowotworów
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa szkła laboratoryjnego
Dodano: 2013-10-18