Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6947503 , fax. 022 6946671
- Data zamieszczenia: 2011-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6947503, fax. 022 6946671
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów jubilerskich na potrzeby polskiej Prezydencji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jubilerskich na potrzeby polskiej Prezydencji, w tym 90 kompletów srebrnych spinek do mankietów z bursztynem oraz 80 srebrnych broszek z bursztynem wraz z opakowaniami. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (który będzie załącznikiem do umowy), stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 19 228,22 - złotych brutto. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia: 1 partia - tj. 20 sztuk broszek i 20 kompletów spinek do mankietów wraz z opakowaniami, nie później niż do 9 września 2011 r. oraz 2 partia - tj. 60 sztuk broszek i 70 kompletów spinek do mankietów wraz z opakowaniami, nie później niż do 10 listopada 2011 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 185130008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/zamowienia/publiczne/aktualne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną