Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8448230 , fax. 033 8448384
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Wysokie Brzegi 4 4
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8448230, fax. 033 8448384
REGON: 00030440900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów jednorazowych do badań mikrobiologicznych i odczynników. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyrobów jednorazowych do badań mikrobiologicznych i odczynników - 2 pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz w SIWZ, tj. 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą Pzp oraz niniejszą SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę w oparciu o formułę spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 3. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz ofertowy według załącznika nr 1; 4. Podpisany przez wykonawcę aktualny formularz cenowy według załącznika nr 2; 5. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków działu w postępowaniu według załącznika nr 3; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę (o ile dotyczy); 7. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie aktualnego formularza ofertowego; 8. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy); 9. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. Nr 94, poz. 896 ze zm.) oraz, że wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji. 10. Karty charakterystyki oferowanych produktów, jeśli są wymagane (w 2 egzemplarzach : 1 egzemplarz w ofercie i 1 egzemplarz spięty osobno) - dot. pakietu nr 2 11. Ulotki odczynnikowe do wszystkich oferowanych odczynników (w 2 egzemplarzach : 1 egzemplarz w ofercie i 1 egzemplarz spięty osobno) - dot. pakietu nr 2. 12. Próbki dot. pakietu nr 1 - szalek Petriego z polistyrenu o średnicy : 90 mm, 60 mm i 55 mm - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl www.szpital.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa wyrobów jednorazowych do badań mikrobiologicznych
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (cieplarka laboratoryjna)
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-06-03 - Automatyczna barwiarka preparatów histologicznych wraz z automatyczną zaklejarką
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego do Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
Dodano: 2016-01-25 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia laboratoriów Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa i uruchomienie barwiarki i zaklejarki
Dodano: 2015-12-04