Przetargi.pl
„Dostawa wyrobów jałowych medycznych II do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 555 11 54 , fax. 22 619 69 43
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 555 11 54, fax. 22 619 69 43
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpraski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyrobów jałowych medycznych II do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania nadana przez Zamawiającego: „Dostawa wyrobów jałowych medycznych II do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.” 2. Symbol postępowania: ZP/41/wyroby jałowe medyczne II/2018/BZP 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa jałowych wyrobów medycznych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. 2) Zamówienie obejmuje 13 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg własnego wyboru Wykonawcy, na poszczególne części lub na całość zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Nr części Nazwa części 1 Serwety jałowe 2 Sprzęt jednorazowego użytku do operacji urologicznych + przedłużacze do dializy jednoigłowej 3 Torebka laparoskopowa 4 Szczotki chirurgiczne 5 Worki stomijne 6 Worki urostomijne 7 Adapter Luer do pobierania krwi+ Probówki do mikrometody 8 Rurki intubacyjne, tracheostomijne, dooskrzelowe 9 Sensor przepływu 10 Igły do biopsji 11 Filtry oddechowe 12 Elektrody bipolarne do waporyzatora 13 Sprzęt endoskopowy jednorazowego użytku - igła 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (Załączniki 2.1.-2.13). 4) Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części. 5) Wykonawca nie może odmówić dostawy asortymentu jeśli maksymalna wartość umowy nie została przekroczona. Odmowa taka stanowić będzie podstawę do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Odstępstwem od sytuacji opisanej powyżej może być jedynie sytuacja, gdy Zamawiający dopuścił się zwłoki z zapłatą za dostarczony asortyment. Po uregulowaniu należności przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dalszego niezwłocznego realizowania umowy. 6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (aktualnego stanu pacjentów i uzasadnienia medycznego). Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów. 7) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 8) Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych wyrobów medycznych. 9) Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r, poz. 211 z późn.zm.) oraz zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r. poz. 2142, 2003 z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy. 10) Oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i stosowania (deklaracja zgodności, CE). Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy. 11) Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się serii i daty ważności, na każdej sztuce jednostkowej opakowania. 12) Każdorazowe dostarczenie przedmiotu zamówienia winno zawierać: a) ulotki w języku polskim, zawierające, wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje, b) instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania przedmiotu umowy. c) opakowanie jednostkowe winno zawierać datę produkcji, termin ważności, numer serii oraz nazwę producenta. 4. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej. 7. Wymagane terminy realizacji i termin płatności. 1) Maksymalny termin realizacji dostaw: max. 48 godzin - 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia (pisemnie, fax., e-mailem), dostawy na CITO maksymalnie w ciągu max. 24 godzin od zgłoszenia zamówienia traktowanego jako zamówienie CITO. 2) Termin płatności: 60 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. 3) Okres przydatności do stosowania nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego. 4) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres min. 12 miesięcy, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach