Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Gimnazjalna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 902 314 , fax. 413 902 319
- Data zamieszczenia: 2021-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Gimnazjalna
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 413 902 314, fax. 413 902 319
REGON: 26007645000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów i urządzeń medycznych wg zadań od 1 do 11. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi : Dostawę wyrobów i urządzeń medycznych wg poniższego wykazu - zadań od 1 do 11. 1). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - lampy bakteriobójcze UVC - wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ 2). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - komory izolacyjne do przewożenia pacjenta- wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy – dozowniki do dezynfekcji -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ 4). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy – termometry -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 5). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy – pulsoksymetry -wg wymagańuszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 6). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy – materace przeciwodleżynowe -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 7). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy – pościel medyczna jednorazowa (kpl.) -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 8). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy - zestawy do drenażu klatki piersiowej -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 9). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy – zestaw do intubacji klatki piersiowej (troker) - wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 10). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy – zestaw do krwawego pomiaru RR -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 11). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy – zestaw do tracheostomii przezskórnej -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną