Przetargi.pl
Dostawa wyrobów i urządzeń medycznych wg zadań od 1 do 11.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Gimnazjalna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 902 314 , fax. 413 902 319
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Gimnazjalna
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 902 314, fax. 413 902 319
    REGON: 26007645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów i urządzeń medycznych wg zadań od 1 do 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi : Dostawę wyrobów i urządzeń medycznych wg poniższego wykazu - zadań od 1 do 11. 1). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - lampy bakteriobójcze UVC - wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ 2). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - komory izolacyjne do przewożenia pacjenta- wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 3). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy – dozowniki do dezynfekcji -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ 4). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy – termometry -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 5). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy – pulsoksymetry -wg wymagańuszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 6). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy – materace przeciwodleżynowe -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 7). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy – pościel medyczna jednorazowa (kpl.) -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 8). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy - zestawy do drenażu klatki piersiowej -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 9). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy – zestaw do intubacji klatki piersiowej (troker) - wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 10). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy – zestaw do krwawego pomiaru RR -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 11). Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy – zestaw do tracheostomii przezskórnej -wg wymagań uszczegółowionych w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach