Przetargi.pl
Dostawa wyrobów farmaceutycznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. M. C. Skłodowskiej 16
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4391326 , fax. 077 4391326
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 16 16
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4391326, fax. 077 4391326
    REGON: 00031766500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów farmaceutycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią : Pakiet nr 1 - lek: Bevacizumab 400 mg/16 ml - 6 szt, Bevacizumab 100 mg/4ml - 12 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336521006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w specyfikacji dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć: a/ pełnomocnictwo do podpisywania oferty - nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym, b/ Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał.2 do SIWZ), c/ Zaakceptowany wzór umowy przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie we wzorze umowy miejsc wykropkowanych ( zał. nr 3 do SIWZ). d/ Aktualny odpis lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ Aktualne zaświadczenie lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f/ Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym g/ Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. 2. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez Oferenta. 3. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ. W przypadku ewentualnego braku dokumentu lub konieczności jego uzupełnienia, Zamawiający wykluczy z postępowania lub odrzuci ofertę Wykonawcy, który pomimo wezwania ze strony Zamawiającego nie uzupełni lub nie dostarczy brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. Oferty wykonawców wykluczonych z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp uznaje się za odrzucone. Odrzucenie ofert nastąpi zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 pkt. 1 do 8 ustawy Pzp. Oferty wykonawców wykluczonych jak również oferty odrzucone nie będą rozpatrywane. 6. Oferty wspólne składane przez Wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) winny spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie jak również wspólnicy spółki cywilnej ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Pełnomocnictwo to należy załączyć do składanej oferty. b) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie 6. a. c) Wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z wykonawców / wspólników musi być częścią opisanego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy. d) Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ, jakie składa Pełnomocnik (w tym, wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24, sygnowane przez Pełnomocnika) winna dodatkowo zawierać następujące dokumenty od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie: -odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Dane dotyczące poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie - jeżeli jest to wymagane warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ (nie dotyczy to spółek cywilnych) - w zakresie potencjału ludzkiego, technicznego (wykaz osób koniecznych do realizacji zadania, wykaz sprzętu) i doświadczenia podlegają sumowaniu. W razie wątpliwości, za prawo właściwe dla postępowania i związanych z nim dokumentów uważa się prawo polskie z uwzględnieniem Ustawy Pzp i Kodeksu Cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną