Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78400 Szczecinek, ul. Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
- Data zamieszczenia: 2017-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
ul. Kościuszki 38
78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
REGON: 32052419000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów do higieny gospodarczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów higieny gospodarczej. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 11 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Pakiet nr 1 – środki czystości – poz. 39, Pakiet nr 2 – środki do profesjonalnego sprzątania – poz. 28, Pakiet nr 3 – worki na odpady medyczne – poz. 6, Pakiet nr 4 – pojemniki na odpady medyczne – poz. 5, Pakiet nr 5 – worki na odpady komunalne – poz. 10, Pakiet nr 6 – emulsja do mycia rąk i krem piel. – poz. 2, Pakiet nr 7 – pojemniki na badania histopatologiczne – poz. 9, Pakiet nr 8 – myjki-rękawice, szczotki chirurgiczne – poz. 5, Pakiet nr 9 – artykuły higieniczne opatrunkowe – poz. 9, Pakiet nr 10 – wyroby do higieny pacjenta – poz. 3, Pakiet nr 11 – środki do pielęgnacji podłóg – poz. 3. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym – Załącznik nr 1. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi oferowanych wyrobów i używania ich w placówkach służby zdrowia. Wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia wynosić będzie minimum 12 miesięcy od każdorazowej dostawy. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 40% wartości całego zadania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zaproponowanie parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz JEDZ oraz pozostałe wymienione w Rozdziale VI SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów higienicznych i środków do dezynfekcji kabin Cover- 20 dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2022-08-27 - Dostawa ręczników
Dodano: 2022-02-18 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Dodano: 2021-09-27 - Dostawa ręczników
Dodano: 2021-09-08 - Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników dla SPSK-2
Dodano: 2021-03-09 - Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych do magazynu KWP w Szczecinie
Dodano: 2021-02-24 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych
Dodano: 2020-12-29 - Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych do magazynu KWP w Szczecinie
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników dla SPSK-2.
Dodano: 2020-12-22 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH
Dodano: 2020-12-04