Przetargi.pl
Dostawa wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
    ul. Terebelska 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
    REGON: 67670800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa na wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181520-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 – 4 000,00 zł; słownie zł: cztery tysiące; Część 2 – 2 100,00 zł; słownie zł: dwa tysiące sto; Część 3 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 4 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 5 – 800,00 zł; słownie zł: osiemset; Część 6 – 700,00 zł; słownie zł: siedemset; Część 7 – 650,00 zł; słownie zł: sześćset pięćdziesiąt; Część 8 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 9 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 10 – 650,00 zł; słownie zł: sześćset pięćdziesiąt; Część 11 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 12 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 13 – 750,00 zł; słownie zł: siedemset pięćdziesiąt; Część 14 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 15 – 400,00 zł; słownie zł: czterysta; Część 16 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 18 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 19 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 20 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 23 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 24 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 26 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 27 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 28 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II INNE DOKUMENTY ORAZ PRÓBKI SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części nr 5 (poz. 2 i poz. 12) i 6 (poz. 2): Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III. 4. Dotyczy części nr 23 i 24: Zamawiający zaleca dołączenie do oferty instrukcji użytkowania zaoferowanych wyrobów w języku polskim. 5. Dotyczy części nr 23: Zamawiający zaleca przedłożenie wraz z ofertą wyników kontroli aktywności, swoistości i miana wystawionych przez producenta. 6. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach