Przetargi.pl
Dostawa wyrobów budowlanych oraz wymiana klepki podłogowej na typu FINISHPARKIET w zespole gabinetowym (pokoje o nr od 530 do 533) oraz w holu i korytarzu na V piętrze w budynku A Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6.

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6301649 , fax. 022 6301649
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    ul. Chałubińskiego 4/6 4/6
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6301649, fax. 022 6301649
    REGON: 00012464700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów budowlanych oraz wymiana klepki podłogowej na typu FINISHPARKIET w zespole gabinetowym (pokoje o nr od 530 do 533) oraz w holu i korytarzu na V piętrze w budynku A Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje dostawę wyrobów budowlanych oraz wymianę klepki podłogowej na typu FINISHPARKIET w zespole gabinetowym (pokoje o nr od 530 do 533) oraz w holu i korytarzu na V piętrze w budynku A Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6. I. ZESTAWIENIE WYROBÓW BUDOWLANYCH Lp Opis JM Ilość WYROBY DREWNIANE 1. Parkiet dwuwarstwowy dębowy pięciokrotnie lakierowany o wymiarach klepki 490 mm x 70 mm x 13 mm, typu FINISHPARKIET m? 388,50 2.Listwa dębowa lakierowana (ćwierćwałek) o wymiarach 15 mm x 15 mm x 250 cm mb 388,50 3. Listwa cokołowa dębowa lakierowana o wymiarach 80 mm x 12 mm x 250 cm mb 388,50 4.Płyta pilśniowa 6 mm m? 388,50 WYROBY CHEMICZNE I INNE 5. Klej do parkietu warstwowego Mapei PA kg 710 6.Klej do płyt pilśniowych Mapei kg 177 7.Środek do impregnacji przeciw wilgotnościowej Prime litr 194 8.Środek do konserwacji nawierzchniowej lakieru V6 glass litr 194 9.Zmywacz do odtłuszczania Wachsentferner litr 35 10.Kit szpachlowy kg 18 11.Lakier do listew cokołowych i ćwierćwałków litr 77 12.Klej montażowy do listew w op. 310 ml op. 38 13.Masa samopoziomująca kg 106. Zamawiający wymaga dostarczenia aprobat, certyfikatów na wyroby budowlane, będące przedmiotem zamówienia. Zakres prac poza dostawą wyrobów budowlanych zgodnie z tabelą przedmiaru (zestawienie II), obejmuje: 1. Prace rozbiórkowe 2. Naprawa podłoża na 15% powierzchni podłóg, wylewką samopoziomującą. 3. Ułożenie płyty pilśniowej 6mm na całej powierzchni podłóg. 4. Montaż parkietu. 5. Montaż listew cokołowych i ćwierćwałków. 6. Zmycie parkietu środkiem do odtłuszczania Wachsentferner. 7. Impregnacja parkietu środkiem przeciw wilgotnościowym Prime. 8. Konserwacja nawierzchniowa lakieru środkiem V6 glass. 9. Wywóz i utylizacja odpadów. II. TABELA PRZEDMIARU - powierzchnia podłóg 353,31 m2 Lp. Opis JM Obmiar 1.Prace rozbiórkowe m2 353,31 2.Naprawa podłoża na 15% powierzchni podłóg, wylewką samopoziomującą m2 53,00 3.Ułożenie płyty pilśniowej 6mm na całej powierzchni podłóg m2 353,31 4.Montaż parkietu m2 353,31 5.Montaż listew cokołowych i ćwierćwałków. mb 353,31 6.Zmycie parkietu środkiem do odtłuszczania Wachsentferner m2 353,31 7.Impregnacja parkietu środkiem przeciw wilgotnościowym Prime.m2 353,31 8.Konserwacja nawierzchniowa lakieru środkiem V6 glass. m2 353,31 9.Wywóz i utylizacja odpadów m? 11,30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034191001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), które należy wnieść na okres związania ofertą. 2.Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych ustawą Pzp, m. in.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Sposób wniesienia wadium: a)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury: NBP O/O W - wa, nr: 79 1010 1010 0056 0113 9120 0000 W terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowodem wniesienia wadium może być potwierdzony przez przyjmującego odcinek wpłaty lub potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub potwierdzony przez Wykonawcę inny dokument potwierdzający dokonanie wpłaty kwoty wadium. b)W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać informację o udzieleniu gwarancji lub poręczenia, na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiącej zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym na dostawę wyrobów budowlanych oraz wymianę klepki podłogowej na typu FINISHPARKIET na V piętrze w budynku A Ministerstwa Infrastruktury w Warszawie przy ul. Chałubińskiego 4/6, ważnego przez okres związania ofertą określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4.W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. 5.Oryginały, o których mowa w pkt. 3 lit. b, nie należy załączać do oferty, lecz złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie), w terminie składania ofert, w Sekretariacie Biura Administracyjnego Ministerstwa Infrastruktury, pok. 224, II piętro, bud. A. Opakowanie (kopertę) zawierającą wadium należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X pkt 8, z dopiskiem wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn, że w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonały lub wykonują minimum 2 zamówienia odpowiadające swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z czego co najmniej jedno na wartość minimum 100 000 złotych brutto; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w Rozdziale VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw wyrobów budowlanych wraz z wymianą klepki podłogowej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, spełniających wymagania postawione w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) niniejszej SIWZ (wg załącznika nr 5). 5) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 4) zostały wykonane należycie. 6)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy Podwykonawcom (wg załącznika nr 6). 7)Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 i 3, składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 3.W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 10, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2), 3) i 7) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pozostałych podpunktach będą oceniane łącznie 4.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach