Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3562451 do 57 , fax. 034 3562880
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu
ul. Grunwaldzka 48 48
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034 3562451 do 57, fax. 034 3562880
REGON: 00029278700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wyrobów biurowych do archiwum dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Teczka wiązana na dokumenty formatu A-4, kartonowa, grubość min. 250g/m2 , kolor biały - 6 000 szt. 2. Pudełko archiwizacyjne do przechowywania dokumentów wypiętych z segregatora, pole opisowe na grzbiecie, grzbiet min. 88mm, poj. min.800 kart A4, gramatura min. 355g/m2 - 1 000 szt 3. Pudło archiwizacyjne otwierane z góry do transportu i przechowywania dokumentów, pola opisowe na bocznych ścianach, uchwyty ułatwiające przenoszenie pudeł, wym. Min. dł. 563, gł. 370, wys. 260 mm, kolor brązowy - 2 000 szt. Uwaga: w pudełkach z poz. 2 powinny się mieścić teczki wiązane kartonowe (poz. 1), a w pudłach z poz. 3 - pudełka archiwizacyjne (poz. 2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsnlc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i niszczarek dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2016-05-12 - dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-23 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa materiałów biurowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach. Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-1/16
Dodano: 2016-01-05