Przetargi.pl
Dostawa wyrobów betonowych do budowy nawierzchni drogowych w roku 2018.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44310 Radlin, ul. Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 203 , fax. 324 590 264
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie
    ul. Rymera 15
    44310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 203, fax. 324 590 264
    REGON: 27345886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów betonowych do budowy nawierzchni drogowych w roku 2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów betonowych do budowy nawierzchni drogowych w roku 2018 w następującym asortymencie i ilościach: płyta ażurowa 60x40x8 w ilości 320 m² kostka betonowa Holland gr.8 czerwona w ilości 100 m² krawężnik drogowy 100x30x20 w ilości 160 mb krawężnik najazdowy w ilości 60 mb obrzeże trawnikowe 100x20x6 w ilości 370 mb obrzeże trawnikowe 100x30x8 w ilości 150 mb krawężnik skośny w ilości 10 kpl betonit drogowy 1/2 w ilości 2400 szt. dostawa obejmuje transport na miejsce budowy na terenie Radlina.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp, Wykonawca przedstawi aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 upz. 3) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 5) W celu wykazania spełniania warunku z pkt 4.5. rozdziału VII SIWZ: opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę 150 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (załącznik nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach