Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 4A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7279600 , fax. 095 7279601
- Data zamieszczenia: 2013-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
ul. Kopernika 4A 4A
66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
tel. 095 7279600, fax. 095 7279601
REGON: 21002292100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażonej skrzynki narzędziowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa wyposażonej skrzyni narzędziowej do Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą. Opis skrzynki narzędziowej- wózka: 1. Dwusegmentowa w proporcji około 30:70. Segment stanowiący 30% powinien posiadać możliwość szybkiego demontażu od segmentu głównego w celu przeniesienia w inne miejsce, stąd konieczność wyposażenia w uchwyty (rączki). Segment stanowiący 70% powinien być wyposażony w kółka z blokadą. Każdy z segmentów wózka narzędziowego powinien być wyposażona w centralne zamknięcie na klucz patentowy. 2. Wyposażenie skrzynki powinno posiadać minimum 5 letnią gwarancję. Pożądana gwarancja tzw. dożywotnia na klucze, groty, szczypce. 3. Każdy z występujących w skrzynce elementów powinien posiadać możliwość zakupienia, jako pojedynczy element nie wchodzący w skład zestawu. 4.Narzędzia powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim z danymi narzędzi (dopuszczalne siły, momenty oraz rodzaj materiału, z jakiego zostały wykonane). 5. Każda szuflada powinna posiadać opis jej zawartości, wykonany w sposób trwały ułatwiający inwentaryzację zawartości oraz dodatkowy spis ogólny całej skrzynki. 6. Elementy składowe w miarę możliwości powinny posiadać swoje indywidualne miejsca w szufladach (wytłoczkach) 7. Preferowany kolor- RAL 3020 Zamówienie obejmuje dostawę całego przedmiotu zamówienia lub części 1 lub 2 do siedziby Zamawiającego przy ul. Kopernika 4a w Kostrzynie nad Odrą. Zamawiający przed terminem złożenia ofert oczekuje na informację, co do możliwości kompletacji wyposażenia tzw. braków, w celu ustalenia wspólnego zakresu możliwej dostawy przez kilku oferentów i możliwości porównywania ofert. Informacje w tej sprawie prosimy przekazać do Zakładu Ochrony Środowiska Panu Mariuszowi Osińskiemu tel. 508 35 97 39. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445129300
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.kostrzyn.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną