Gmina Dukla ogłasza przetarg
- Adres: 38450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 329 135, , fax. 134 331 011
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11
38450 Dukla, woj. podkarpackie
tel. 134 329 135, , fax. 134 331 011 - Adres strony internetowej zamawiającego: htts://bip.dukla.pl//
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenie w celu utworzenia nowych miejsc w przedszkolu gminnym przy ul. Trakt Węgierski 38A w Dukli z podziałem na części – liczba części 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1. Meble i wyposażenie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli – wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres 24 miesięcy . Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zadanie częściowe nr 2. Wyposażenie kuchni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli- wykaz wyposażenia kuchni stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach żywienia zbiorowego dzieci. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres 24 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenia kuchni potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zadanie częściowe nr 3. Wyposażenie szatni i zaplecza Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli- wykaz wyposażenia szatni i zaplecza stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres 24 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczone wyposażenia szatni i zaplecza potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ. Zadanie częściowe nr 4. Sprzęt biurowo – komputerowy, nagłaśniający Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli- wykaz sprzętu biurowo – komputerowego, nagłaśniającego stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ. Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres 24 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt biurowo- komputerowy potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. Udowodnienie, że dany materiał (produkt) jest równoważny spoczywa na Wykonawcy. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji urządzeń i sprzętu są danymi minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. Wszystkie meble, sprzęty oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycie bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. Materiały użyte do wykonania mebli muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać odpowiednie wymagane prawem polskim atesty, certyfikaty, zezwolenia świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 1) zapewnienie na terenie obiektu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 2) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 3) po zakończeniu prac uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; 4) odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego; Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wytworzy, dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt i wyposażenie oraz dokona jego montażu i rozmieszczenia. Transportu mebli, sprzętu i wyposażenia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się minimalnych standardów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem pierwszego wyposażenia pomieszczeń Gminnego Żłobka w Krajowicach
Dodano: 2024-07-08 - Budowa przedszkola i żłobka w Boguchwale na Osiedlu Gaj - dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa wraz z montażem pierwszego wyposażenia w ramach zadania budowa przedszkola gminnego
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem
Dodano: 2020-07-23 - Dostawa wyposażenia do nowo wybudowanego Przedszkola Miejskiego nr 20 w Mielcu Część 1: Dostawa mebli do 10 sal przedszkolnych, 2 sal żłobkowych oraz innych pomieszczeń wraz z montażem Część 2: Dostawa pomocy specjalistycznych do gabinetu integracji sensorycznej oraz gimnastyki korekcyjnej Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych Część 4: Dostawa sprzętu elektronicznego, AGD i teleinformatycznego
Dodano: 2020-05-28 - „Wyposażenie Przedszkola Samorządowego w Oleszycach”
Dodano: 2019-11-14 - „Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu.
Dodano: 2019-04-12 - „Dostawa mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Przeworsk”.
Dodano: 2018-07-19 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych, usytuowanych w budynku nowego Przedszkola nr 8 w Dębicy
Dodano: 2018-07-16 - Adaptacja pomieszczeń na „Klub dziecięcy Maluszek”, ul. Armii Krajowej 11, 36-030 Błażowa – dostawa wyposażenia
Dodano: 2018-07-10