Przetargi.pl
dostawa: wyposażenie pracowni endoskopowej

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 380 58 01 , fax. 071 389 27 99
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie
    ul. Inwalidów Wojennych 26 26
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 380 58 01, fax. 071 389 27 99
    REGON: 02074959600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzozwolow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa: wyposażenie pracowni endoskopowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa: WYPOSAŻENIE PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ: - gastroskop - kolonoskop - procesor i źródło światła
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ , OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Po otwarciu ofert w przypadku stwierdzenia przez Komisję Przetargową, że : - oferta jest niezgodna z Ustawą - jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji, - Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - Została złożona przez wykonawcę wykluczonego (art.24) z udziału w postępowaniu - Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Oferta podlega odrzuceniu (art. 89). 2. O odrzuceniu oferty zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3. W celu dokonania wyboru Wykonawcy, oferty ważne zostaną dokładnie przeanalizowane pod względem wiarygodności i możliwości realizacji zamówienia oraz przyjętych kryteriów oceny wraz z poziomem cen. 4. Niedopuszczalne jest prowadzenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji na temat oferty, oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty, w tym zwłaszcza zmiany ceny. 5. zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ust. 1. - załącznik nr 2 3. Oświadczenie, o przyjęciu warunków umownych. 4. Zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub powiadomień wynikających z art. 105 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. nr 93, poz. 896). 5. Deklaracje zgodności na zaoferowane wyroby. 6. Certyfikat CE 7. Potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego aparatu, posiada autoryzację producenta do jego serwisowania, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych 8. Oferta leasingu finansowego lub innej formy spłaty zakupu B) W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (np. konsorcjum, spółka cywilna), oferta taka spełniać musi następujące wymagania: - wykonawcy występujący wspólnie ponoszą wspólną solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie warunków, o których mowa w pkt. V, oraz załączy dokumenty wymienione w Dz. VII A SIWZ; - wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówień publicznych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem / upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie (dot. także spółek cywilnych). C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca zamiast odpisu z właściwego rejestru składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzozwolow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach