Powiat Wołomiński ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7874301,03,04 w. 152 , fax. 0-22 7765093
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołomiński
ul. Prądzyńskiego 3 3
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 7874301,03,04 w. 152, fax. 0-22 7765093
REGON: 01326934400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Zespołu Szkół Terenów Zieleni w Radzyminie z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia Zespołu Szkół Terenów Zieleni w Radzyminie z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa i montaż do pracowni urządzania i pielęgnacji obiektów architektury krajobrazu. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż do pracowni agrobiznesu. Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż do pracowni praktycznej nauki zawodu: maszynoznawstwo, podstaw techniki i urządzania terenów zieleni. Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż do pracowni praktycznej nauki zawodu: szklarnia- produkcja ogrodniczych roślin ozdobnych, warzywnictwa. Zadanie nr 5 - Dostawa i montaż do pracowni praktycznej nauki zawodu: instruktażowa. Zadanie nr 6 - Dostawa i montaż do pracowni techniki biurowej. Zadanie nr 7 - Dostawa i montaż do pracowni językowej. Zadanie nr 8 - Dostawa i montaż do pracowni językowej. Zadanie nr 9 - Dostawa i montaż do pracowni biologicznej. Zadanie nr 10 - Dostawa i montaż do pracowni matematycznej . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a)są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z wykazem dostaw ( załącznik nr 1 ), b) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1-10 do oferty), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2); f) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3); g) parafowane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 4), h) certyfikaty wytrzymałościowe dla oferowanego sprzętu i) atesty dla zastosowanych materiałów - dotyczy zadania od nr 1 do nr 10 j)karty katalogowe potwierdzające spełnienie parametrów technicznych przez oferowany sprzęt - dotyczy zadania nr 6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa mebli i wyposażenia dla potrzeb Miejskiej Szkoły Artystycznej I stopnia im. Konstantego Ryszarda Domagały
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, drobnego wyposażenia i akcesoriów do pracy z dziećmi w ramach pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 358 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 10 w Warszawie w Dzielnicy Wilanów
Dodano: 2016-07-12 - SP3.ZP.271.01.16 - Dostawa mebli dla Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa wraz z montażem mebli dla budynku oświatowego przy ul. Żywnego 25 w Warszawie jako pierwsze wyposażenie obiektu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku oświatowego przy ul. Żywnego 25 wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Gimnazjum nr 42
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa ławek i krzeseł szkolnych do Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa i montaż szafek i ławek w budynku Szkoły Podstawowej nr 203 przy ul. Skorupki 8 w Warszawie (znak sprawy ZP-17/16)
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa i montaż stanowisk audytoryjnych, biurek i krzeseł
Dodano: 2015-10-05 - Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych
Dodano: 2015-07-12 - WYPOSAŻENIE ZESPOŁU SZKÓŁ PUBLICZNYCH W MYSIADLE
Dodano: 2015-06-30 - Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia wraz z montażem w pomieszczeniach budynku gimnazjum ZS przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach
Dodano: 2015-06-24