"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 38-481 Rymanów-Zdrój, ul. Zdrojowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4357401, 4357765 , fax. 134 357 475
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
ul. Zdrojowa 48
38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4357401, 4357765, fax. 134 357 475
REGON: 87205900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://uzdrowisko-rymanow.com.pl/uzdrowisko/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do budynku A1 Szpitala Uzdrowiskowego "Zimowit" w Rymanowie-Zdroju. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia z przeznaczeniem do Budynku A 1 Szpitala Uzdrowiskowego Zimowit w Rymanowie Zdroju.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 2 do SIWZ oraz w Załączniku Nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39713200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał). Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Zaoferowana cena za zrealizowanie przedmiotu zamówienia wpisana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym obejmować musi koszt zakupu, dostawy i uruchomienia wszystkich urządzeń wymienionych przez Zamawiającego w kategoriach urządzeń pralniczych i chłodniczych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; Wykonawca wypełnia formularz wg. wzoru. 3)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał); 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością. Wykonawca wypełnia tabelę wg. wzoru. 5)pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a)gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b)Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną