Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia wraz z montażem dla realizowanego obiektu Szkoły Podstawowej Nr 47 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia wraz z montażem dla realizowanego obiektu Szkoły Podstawowej Nr 47 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem dla realizowanego obiektu Szkoły Podstawowej Nr 47 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie. 1.1. Zakres zamówienia: W zakresie zamówienia przewiduje się dostawę wraz z montażem na miejscu przeznaczenia wyposażenia meblowego i pozostałego dot. pomieszczeń szkolnych oraz przedszkolnych: sale zajęć, pomieszczenia administracyjne, socjalne, magazynowe, szatnie oraz inne elementy wyposażenia ruchomego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Szczegółowy zakres prac dla całości zamówienia przedstawiono w zestawieniach wyposażenia, opisach, rysunkach i projektach, które zostaną udostępnione wykonawcom. 1.2. Dodatkowe wymagania: a) Kolorystyka ma być dopasowana do pozostałych elementów wyposażenia i wykończenia pomieszczeń oraz uzgodniona z użytkownikiem obiektu. b) Przed przystąpieniem do realizacji wymagany jest pomiar z natury. c) Ze względu na trwające prace przy realizacji obiektu, Zamawiający zastrzega konieczność rozpoczęcia prac podczas prowadzenia prac wykończeniowych. 1.3. Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych wymiarów wyposażenia, jednak nie więcej niż +-10%, przy czym zmiany wymiarów nie mogą zaburzyć np. ciągłości zabudowy meblowej lub sprzętowej, czy wręcz możliwości zastosowania wyposażenia w danym pomieszczeniu. Wykonawca winien przed dostawą dokonać stosownych pomiarów na budowie tak, aby dostarczone wyposażenie było dostosowane do istniejących pomieszczeń, a o wszelkich ograniczeniach w tym zakresie winien powiadomić zamawiającego przed dostawą. 1.4. Jakiekolwiek nazwy własne użyte w SIWZ są tylko przykładami pożądanej przez zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi zamawiającego. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego. Oferując produkt równoważny wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę sprzętu (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1)Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną