Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo-magazynowym dla potrzeb utrzymania ruchu MZKOK.

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2198427
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11 11
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 2198427
    REGON: 27385470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo-magazynowym dla potrzeb utrzymania ruchu MZKOK.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy: 1. Stół warsztatowy ślusarski z szafką pod blatem. 2. Stół warsztatowy ślusarski. 3. Szafa narzędziowa warsztatowa z pojemnikami (na normalia). 4. Taboret warsztatowy na kółkach. 5. Spawarka wraz z osprzętem - spawarka inwertorowa (lekka i przenośna). 6. Spawarka wraz z osprzętem, podajnikiem drutu i wózkiem czterokołowym na butlę. 7. Przyłbica automatyczna samościemniająca. 8. Szlifierka stołowa podwójna. 9. Nagrzewnica indukcyjna- podgrzewacz indukcyjny (wraz z zestawem spirali). 10. Nitownica akumulatorowa. 11. Opalarka z płynną regulacją. 12. Zestaw gwintowników i narzynek, HSS, z akcesoriami w pudełku metalowym. 13. Szlifierka kątowa 125. 14. Szlifierka kątowa 230. 15. Gilotyna nożyce do cięcia blach i prętów. 16. Smarownica akumulatorowa. 17. Smarownica nożna. 18. Pirometr. 19. Multimetr. 20. Kamera termowizyjna. 21. Imadło ślusarskie kute. 22. Wiertarko-frezarka stołowa kolumnowa. 23. Podnośnik - lewarek samochodowy typu żaba. 24. Pompa do ścieków i osadów. 25. Motopompa. 26. Wentylator przeciwwybuchowy przenośny. 27. Wózek do beczek. 28. Podłoga Elementy podłogowe (wanny podłogowe). 29. Regały do samodzielnego montażu. 30. Magazyn biurowo - magazynowy (kontenerowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: - opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących zamawianych elementów, - ilości zamawianych elementów, - oraz termin ich dostawy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca udzieli następującej gwarancji na całość dostarczonego wyposażenia warsztatu wraz z kontenerem biurowo-magazynowym: - minimum 12 miesięcy. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie obowiązywania gwarancji, który obejmuje dokonywanie serwisów poszczególnych części przedmiotu zamówienia potrzebnych do podtrzymania na nie gwarancji. c) Wykonawca zapewni czas reakcji na zgłoszoną awarię i ustalenie koniecznych do podjęcia działań maksymalnie do 48 godzin, licząc od chwili otrzymania zgłoszenia awarii do momentu określenia przez Wykonawcę: wstępnej diagnozy, zakresu czynności naprawczych, terminu podjęcia czynności naprawczych. d) Termin naprawy poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia awarii. d) W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty transportu, rozładunku i montażu u Zamawiającego elementów przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca, dla dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia (rzeczy), zobowiązuje się dostarczyć: - wymagane prawem certyfikaty, atesty etc. - karty gwarancyjne lub zbiorczą kartę gwarancyjną (wraz z listą punktów serwisowych), - oraz instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim, - schematy i inne dokumenty, które otrzyma od producenta przedmiotu zamówienia, dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych. Wszystkie powyższe dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, jeżeli dokumenty będą sporządzone w języku innym niż polski należy do tego dokumentu dołączyć odpowiednie tłumaczenie na język polski. f) Termin dostawy elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. g) Termin płatności: Płatność z tytułu dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu odbioru danych elementów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę więcej niż jednej faktury VAT, obejmującej dostawę wszystkich części przedmiotu zamówienia objętych wspólnym terminem realizacji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. h) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia : Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426620004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięciu tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 15 czerwca 2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach