Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 51
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3528300 , fax. 068 3528303
- Data zamieszczenia: 2012-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie
ul. Armii Krajowej 51 51
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3528300, fax. 068 3528303
REGON: 97075188000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego: Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny; wchodzące w skład Lubuskiego Ośrodka Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku. Część 1: Dostawa wraz z rozładunkiem narzędzi oraz drobnych akcesoriów niezbędnych przy uprawie roślin ozdobnych. Część 2: Dostawa wraz z rozładunkiem nawozów, podłoża, środków ochrony roślin i pojemników do uprawy roślin ozdobnych. Część 3: Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek winorośli. Część 4: Dostawa wraz z rozładunkiem kory sosnowej. (Postępowanie drugie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Szkółki roślin ozdobnych i ogrodu winnego w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pt. Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych - Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem oraz do rozładowania przedmiotu zamówienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki: Część 1: Dostawa wraz z rozładunkiem narzędzi oraz drobnych akcesoriów niezbędnych przy uprawie roślin ozdobnych - Załącznik nr 1 do siwz oraz załącznik 1a do siwz; Część 2: Dostawa wraz z rozładunkiem nawozów, podłoża, środków ochrony roślin i pojemników do uprawy roślin ozdobnych - Załącznik nr 2 do siwz oraz załącznik 2a do siwz; Część 3: Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek winorośli - Załącznik nr 3 do siwz; Część 4: Dostawa wraz z rozładunkiem kory sosnowej - Załącznik nr 4 do siwz. 4. Podane w częściach od nr 1 do nr 2 parametry stanowią parametry minimalne dla przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie elementów równoważnych przy zachowaniu dokładności i funkcjonalności przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w częściach od nr 1 do 2, musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej w innych projektach, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. 6. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia, o którym mowa w części od nr 1 do nr 2 dostarczony Zamawiającemu, będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych. Przedmiot zamówienia w całości powinien być objęty gwarancją producenta. 7. Sadzonki winorosli nie powinny posiadać oznak uszkodzeń mechanicznych i chorobowych, a także nie powinny posiadać oznak przesuszenia, przegrzania lub pleśni. 8. Miejsce dostawy: Lubuski Ośrodek Innowacji i Wdrożeń Agrotechnicznych w Kalsku - Szkółka roślin ozdobnych i ogród winny, Dz. nr 1/52 (nie dotyczy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2). 9. Miejscem dostawy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2 jest: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ul. Armii Krajowej 48, 66-100 Sulechów. 10. Przedmiot zamówienia (nie dotyczy zadania drugiego w części 1 oraz zadania drugiego w części 2) jest współfinansowany z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet 2: Stymulowanie wzrostu inwestycji w przedsiębiorstwach i wzmocnienie potencjału innowacyjnego. Działanie 2.4 Transfer badań, nowoczesnych technologii i innowacji ze świata nauki do przedsiębiorstw, ze środków Ministra Finansów oraz środków własnych Uczelni. 11.Zadanie drugie w części 1 oraz zadanie 2 w części 2 jest finansowane wyłącznie ze środków własnych Uczelni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445112007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną