Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia w ramach projektu: „Zwiększenie liczby miejsc wraz z poprawą jakości usług edukacyjnych w placówkach przedszkolnych na terenie gminy Lubanie – wyposażenie dodatkowe II”

Gmina Lubanie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-732 Lubanie, Lubanie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 513 312 , fax. 542 513 312
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubanie
    Lubanie
    87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 513 312, fax. 542 513 312
    REGON: 91086687300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubanie@lubanie.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia w ramach projektu: „Zwiększenie liczby miejsc wraz z poprawą jakości usług edukacyjnych w placówkach przedszkolnych na terenie gminy Lubanie – wyposażenie dodatkowe II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów wyrobów, wskazanie parametrów technicznych, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia wyrobów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych. Istotna jest przydatność oraz przeznaczenie danej pomocy dydaktycznej do prowadzenia odpowiednich zajęć. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych do realizacji dodatkowych zajęć specjalistycznych, prowadzonych w Przedszkolu Samorządowym im. Jana Pawła II w Lubaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Zakup doposażenia bazy dydaktycznej - szczegółowy opis: Załącznik nr 9 (Zakup pomocy do zajęć socjoterapeutycznych, swobodnych, logopedycznych, (gry, zabawki, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, sprzęt audio, komputer). 3. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 1 rok od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych zabawek i pomocy dydaktycznych; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 9 do SIWZ; 2) dostawy po 1 zestawie baterii do wszystkich elementów, w których przewidziane jest użycie baterii; 3) jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (przynajmniej na 1 dzień przed planowaną dostawą), do budynku przedszkola, adres: Lubanie 28B, 87-732 Lubanie; 4) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, 5) usunięcia szkód powstałych na skutek wnoszenia przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; 6) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 7) zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy przedmiotu zamówienia; 8) udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego przedmiotu zamówienia. 5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim. 2) wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3) oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry. 4) wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu. 5) dostawa przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach – od 7:30 do 14:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Składane wraz z ofertą –formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 - oryginał: a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji - oryginał, b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji - oryginał, c) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji - oryginał, d) wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 1. Wypełnienie tabeli i załączenie jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom - oryginał, e) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 6 – oryginał):  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 - oryginał. 3) Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, brak podstaw do wykluczenia i innych: d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach