Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Wzmocnienie i podniesienie jakości systemu kształcenia zawodowego w Powiecie Łukowskim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla pracowni kształcenia zawodowego Szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn. „Wzmocnienie i podniesienie jakości systemu kształcenia zawodowego w Powiecie Łukowskim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12. Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4. Kształcenie zawodowe. Zamówienie zostało podzielone na 12 części, tj. w szczególności: CZĘŚĆ 1 – Sprzęt biurowy i peryferyjny CZĘŚĆ 2 - Projektory CZĘŚĆ 3 – Urządzenia czyszczące CZĘŚĆ 4 – Programy techniczne CZĘŚĆ 5 – Generatory CZĘŚĆ 6 – Wyposażenie i drobny sprzęt kuchenny CZĘŚĆ 7 – Sprzęt kuchenny i gospodarstwa domowego CZĘŚĆ 8 – Różny sprzęt i urządzenia zaopatrzeniowe CZĘŚĆ 9 – Meble CZĘŚĆ 10 – Mostek pomiarowy CZĘŚĆ 11 – Aparatura diagnostyczna CZĘŚĆ 12 – Zestaw panelowy – sensoryka systemów pojazdów Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32550000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. III.3) 1. Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odrębnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną