Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. „Kompetentni uczniowie”

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-505 Dobryszyce, ul. Szkolna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 681 11 91 , fax. 0-44 681 11 82
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta
    ul. Szkolna 4
    97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
    tel. 0-44 681 11 91, fax. 0-44 681 11 82
    REGON: 78355100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsckrdobryszyce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. „Kompetentni uczniowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa wyposażenia szkolnego w ramach projektu p.n. „Kompetentni uczniowie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałania XI.3.1 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 1) Przedmiotem Zamówienia jest Część I zamówienia- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni przedmiotowej -technik mechanizacji- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ; 2) Przedmiotem Zamówienia jest Część II zamówienia- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, plotera, telewizora, ekranu projekcyjnego oraz drukarki laserowej- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ; 3) Przedmiotem Zamówienia jest Część III zamówienia – Dostawa pomocy edukacyjnych wraz z wyposażeniem pracowni przedmiotowej -technik weterynarii - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ; 4) Przedmiotem Zamówienia jest Część IV zamówienia – Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni gastronomicznej- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 1d do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku dla żadnej z części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d do SIWZ. 1.2 Pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (należy załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo zostało udzielone przez osoby nie będące aktualnie uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, Wykonawca winien załączyć odpis pełny z właściwego rejestru. 1.3 W przypadku składania oferty wspólnej dodatkowo: pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4a, 4b,4c , 4d do SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 1.6 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach