Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia stanowisk egzaminacyjnych dla zawodu technik mechatronik dla Lubelskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie

Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-143 Lublin, ul. Magnoliowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7470378 , fax. 081 7470378
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Centrum Edukacji Zawodowej
    ul. Magnoliowa 8 8
    20-143 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7470378, fax. 081 7470378
    REGON: 00018882500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcez.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia stanowisk egzaminacyjnych dla zawodu technik mechatronik dla Lubelskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczenie 10 kpl. zestawow sterowników S7-1200 z oprogramowaniem sterującym oraz oprogramowaniem FluidSim P z zasilaczami na 24V min 4A z interfejsem umożliwiajacym podłączenie do w/w czujników i interfejsów oraz przyciskow. Zestaw ma byc zmontowany i uruchomiony. Zasilacz, sterownik i interfejs mają byc zamontowane na szynie DIN 35 o dl. 350 mm, ta zas dokręcona do płyty nośnej pod kątem 60% do stołu.Na płycie miejsce na drugą szynę DIN o dł. 350 mm.Korytka grzebieniowe umożliwiające ukrycie przewodów elektrycznych. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384240003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Dostawca, który spełnia niżej określone warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, 5) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Dostawcy jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) Dostawcę wykluczono z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Dostawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dostawca składa następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia) zał. 2 2.Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (zbliżonych) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane zależycie (minimum 5) zał. 4 3.Odpis z rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) 4.Zaświadczenie - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.Zaświadczenie - aktualne zaświadczenie właściwego ZUS potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem składek. Wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Dostawcy lub Dostawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Dostawca, bądź ofertę składają Dostawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Dostawców Forma składania wymaganych dokumentów: 1)dokumenty, o których wyżej mowa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Dostawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł jej sprawdzić w inny sposób. 2) powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy załączonych dokumentów Ponadto Dostawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) zaparafowany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ, 3) warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące zasad gwarancji określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ . Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez Dostawcę. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Dostawcy winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Dostawcy. 6. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia Dostawcy lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 w/cyt. rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcez.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach