Przetargi.pl
dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie 36/ZP/2013

Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70 , fax. 42 678 99 52
  • Data zamieszczenia: 2013-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
    ul. Kopcińskiego 22 22
    90-153 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, fax. 42 678 99 52
    REGON: 00028877400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie 36/ZP/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa wyposażenia sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących w ramach rozbudowy posiadanej serwerowni oraz dostawa wyposażenia w sprzęt komputerowy dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie o rodzajach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.2.Szczegółowy wykaz parametrów technicznych sprzętu komputerowego dla stanowisk roboczych wraz z licencjami na oprogramowanie znajduje się w załączniku 1C (Pakiet 1) do SIWZ. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych sprzętu, oprogramowania, licencji i usług towarzyszących dla rozbudowy wyposażenia serwerowni znajduje się w załączniku 1C (Pakiet 2) do SIWZ. 3.Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe 4.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia i elementy były nowe tzn. wyprodukowane nie dawniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie mogą być: sprzętem odnowionym (refurbished), pochodzącym z recyklingu, używanym wcześniej w innych projektach, ani w jakielkowiek innej działalności. 5.Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poswiadczający datę produkcji sprzętu. Data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 6.Wszystkie elementy dostawy powinny posiadać instrukcje obsługi w jezyku polskim lub angielskim. 7.Zamawiający dopuszcza, by urządzenia i elementy były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń lub przygotowania do pracy zgodnie z wyspecyfikowanymi wymaganiami Zamawiającego oraz doposazenia w wymagane elementy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem. 8.Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producentów na rynek polski, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 9.Oferowane urządzenia i elementy w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji. 10.Wykonawca zapewnia, ze korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 11.Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokumenty wydane przez producentów sprzętu, poświadczające spełnienie przez dostarczany sprzęt wszystkich wyzej wymienionych wymagań. 12.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, projektem umowy oraz zgodnie z ofertą. 13.W przypadku, gdy Zamawiający wskazuje w SIWZ na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów odnoszące się do przedmiotu dostawy, jednocześnie dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 29 ustawy Pzp. Zaproponowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania okreslone w SIWZ. Przy zastosowaniu rozwiazań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, tzn. zobowiązany jest do zlożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pelnym podaniem parametrów technicznych i funkcjonalności proponowanego sprzętu. 14.Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 15.O ile wymagania szczegółowe nie specyfikują inaczej, na dostarczony sprzęt i usługi musi być udzielona minimum 36-cio miesięczna gwarancja. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urzadzeń, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich cześci, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodytką i zaleceniami producenta. (Pakiet 2). 16.Okres gwarancyjny oferowanego towaru : Zamawiający stawia następujące, wymienione poniżej warunki ogólne gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym, dotyczące zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę. Wymagania szczegółowe dotyczące gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym - o ile występują - określone są dla każdego elementu składowego dostawy w dziale B. MINIMALNE WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE Załącznika 1 C SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w punkcie Gwarancja i naprawy w okresie gwarancyjnym. 16.1 Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producentów. 16.2 Gwarancja musi obejmować: - dostęp do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania urządzenia, - dostęp online do możliwości zamawiania sprzętu, kontraktów serwisowych, informacji na temat produktów i serwisów, dokumentów technicznych, - dostęp do pomocy technicznej, - dostęp do usługi wymiany sprzętu w razie awarii (hardware replacement) (Pakiet 1) - dostęp do usługi wymiany sprzętu w razie awarii (hardware replacement) z czasem reakcji następnego dnia roboczego (NBD) (Pakiet 2 ) 16.3 Zamawiający wymaga, aby obsługa gwarancyjna świadczona była bezpośrednio przez producentów sprzętu. Oznacza to, że w razie niemożności wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązań serwisowych, obsługę tych zobowiązań mógł bezzwłocznie przejąć producent. W takim przypadku Zamawiający wymaga zapewnienia wsparcia producenta umożliwiającego Zamawiającemu bezpośrednie zgłaszanie problemów technicznych w centrum pomocy technicznej producenta. 16.4 Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu z czasem reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym ze strony Zamawiającego) najdalej w następnym dniu roboczym. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) dla wszystkich dostarczanych przez siebie rozwiązań. 16.5 W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż przewidziano w warunkach gwarancji czas na naprawę sprzętu, Zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia problemu 16.6 Zamawiający otrzyma dostęp do pomocy technicznej Wykonawcy (telefon, fax, e-mail lub WWW) w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego oraz zostaną wyznaczone osoby do kontaktu z Zamawiającym z podaniem telefonu, nazwiska, adresu email. 16.7 Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy sprzętu Wykonawca przekazał Zamawiającemu pisemne potwierdzenia producentów sprzętu lub ich polskich przedstawicielstw, że sprzęt jest objęty wsparciem serwisowym producentów. 16.8 Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych usterek i błędów. 16.9 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych dla dostarczonego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach