Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach” w ramach zadania p.n. „Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sportowego do hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach przy ul. Wyspiańskiego 8, gm. Ropczyce, woj., podkarpackie w ramach zadania p.n. „Projektowanie i budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Ropczycach”, w tym: 1.1. Dostawa i montaż kompletu dwóch profesjonalnych koszy (wyposażenie boiska do koszykówki, łącznie dwie tablice), konstrukcje podwieszone do drewnianych dźwigarów dachowych, z napędem elektrycznym. Zamówienie obejmuje montaż na koszach dostarczonych przez Zamawiającego zegarów odmierzających czas akcji z podpięciem ich do istniejącego okablowania i sparowaniem z tablicami wyników dostarczonymi przez Zamawiającego. 1.2. Dostawa i montaż dwóch kompletów tablic do koszykówki (wyposażenie dwóch boisk treningowych, łącznie cztery kosze). Tablice należy wykonać z materiału przeziernego, wyposażyć w mechanizm regulacji wysokości i mechanizm składania tablicy na ścianę. Montaż tablicy należy wykonać we wskazanych przez Zamawiającego miejscach tj. do antresoli (wspornikowa, monolityczna konstrukcja żelbetowa) i ściany zewnętrznej w osi 1 (ściana murowana z bloczków z betonu komórkowego). Należy przy tym dopasować konstrukcję wsporczą do miejsca montażu zwłaszcza w sytuacji mocowania tablic na ścianie zewnętrznej hali. 1.3. Dostawa i montaż profesjonalnego wyposażenia boiska do siatkówki, 1,0 kpl. 1.4. Dostawa i montaż wyposażenia boisk treningowych do siatkówki, 3,0 kpl. 1.5. Dostawa i montaż bramek do piłki ręcznej z siatkami, 1,0 kpl. 1.6. Dostawa kompletu bramek (2,0 szt.) do mini piłki nożnej wraz z siatkami. 1.7. Dostawa i montaż drabinek gimnastycznych. 1.8. Dostawa i montaż siatki ochronnej na ściany szczytowe hali. 1.9 . Dostawa i montaż piłkochwytów oddzielających plac gry od przestrzeni pod antresolą. 1.10. Dostawa i montaż kotar grodzących wydzielających na hali trzy niezależne pola gry (boiska treningowe) wraz z konstrukcją do pionowego podnoszenia. 1.11. Dostawa i montaż siedzisk na trybunę (konstrukcja żelbetowa trybuny, np., siedziska typu SP 25). 1.12. Dostawa i montaż łączonych w zestawy po 4 siedziska w każdym (siedziska przenośne, np. typu SP 25). 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy (rodzaj, ilość, parametry, szczegóły dotyczące dostawy i montażu) objętej niniejszym zamówieniem znajduje się w „Zestawieniu wyposażenia hali sportowej” stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Warunki ogólne wykonania zamówienia. 3.1. Dokładne miejsce montażu poszczególnych urządzeń zostanie wskazane na miejscu przez Użytkownika hali. 3.2. Tuleje do osadzania w posadzce urządzeń sportowych. Na czas kiedy urządzenia te nie są zamontowane, tuleje mają być zabezpieczone deklami. Na „główkach” dekli należy zamocować odcinki wykładziny sportowej (takiej samej jak wykładzina ułożona w hali), w kolorze jak wykładzina w miejscu montażu urządzenia. 3.3. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia pracy i eksploatacji tych urządzeń. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 4.1. Wyposażenia obiektu dodatkowo w: - instrukcje obsługi i konserwacji, - instrukcje BHP, - instrukcje rozruchu technologicznego/przeprowadzenia prób urządzeń dostarczanych i montowanych/instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - instrukcje eksploatacji i użytkowania urządzeń dostarczanych i montowanych /instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, 4.2. Realizacji zamówienia w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach. 5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w „Zestawieniu wyposażenia hali sportowej” stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach