Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
- Data zamieszczenia: 2010-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul Podwale 31-33 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wyposażenia specjalistycznego dla policjantów SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalistycznego dla policjantów SPAP KWP we Wrocławiu w ramach realizacji projektu: Poprawa bezpieczeństwa na terenie pogranicza polsko - saksońskiego poprzez intensyfikację współpracy jednostek policji w zakresie likwidacji zagrożeń terrorystycznych. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu specjalistycznego, wyszczególnionego w załącznikach nr 1.1 do 1.8 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczno - użytkowe zawiera załącznik nr 7 oraz załączniki nr 1.1 do 1.8 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ. d) Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie logotypów na asortymencie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Logotyp, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, wykonany będzie metodą sitodruku, na produktach wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. Wzór logotypu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Logotyp będzie wykonany na koszt Wykonawcy, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, na etapie realizacji umowy. e) Tabela rozmiarów zostanie uzgodniona z Wykonawcą najkorzystniejszej oferty, na etapie realizacji umowy. f) Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części, odpowiadających treści załączników nr 1.1 do 1.8 do SIWZ, których szczegółowy opis i wymagania określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia): - część nr 1 - obejmuje dostawę noży ratowniczych (zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 1 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 2 - obejmuje dostawę rękawic ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 2 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 3 - obejmuje dostawę gogli ochronnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 3 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 4 - obejmuje dostawę rolek zjazdowych (zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 4 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 5 - obejmuje dostawę spodni górskich (zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 5 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 6 - obejmuje dostawę kurtek specjalnych (zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 6 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 7 - obejmuje dostawę kominiarek ocieplanych (zgodnie z załącznikiem nr 1.7 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 7 załącznika nr 7 do SIWZ), - część nr 8 - obejmuje dostawę namiotów IGLO (zgodnie z załącznikiem nr 1.8 do SIWZ i wymaganiami opisanymi w części 8 załącznika nr 7 do SIWZ), g) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. h) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem własnym wykonawcy i na jego koszt do Magazynu Kwatermistrzowskiego Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12 we Wrocławiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352205
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną