31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2020-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO ORAZ KOMBINEZONÓW DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (nieużywanego) wyposażenia spadochronowego z produkcji 2020 roku a dla zadań 1, 3, 4, 5, 6, 7 nie starszego niż z czerwca 2020 roku oraz kombinezonów do skoków spadochronowych, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 4 do SIWZ, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 12 zadań. Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe produktów. 6. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: ZADANIE NR 1 - 5 000,00 zł ZADANIE NR 2 - 12 000,00 zł ZADANIE NR 3 - 6 000,00 zł ZADANIE NR 4 - 45 000,00 zł ZADANIE NR 5 – 12 000,00 zł ZADANIE NR 6 – 25 000,00 zł ZADANIE NR 7 – 20 000,00 zł ZADANIE NR 8 – 2 000,00 zł ZADANIE NR 9 - 5 000,00 zł ZADANIE NR 10 - 1 000,00 zł ZADANIE NR 11 - 700,00 zł ZADANIE NR 12 - 30 000,00 zł a) Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. b) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego 7. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie 31 BLT przy ul. Silniki 1 w Poznaniu, Magazyn ZZLT, budynek nr 171 – ZADANIA NR 1-11, Magazyn Służby Mundurowej, budynek nr 87 – ZADANIE NR 12, w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34741000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną