Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA SOCJALNO-BIUROWEGO PODODDZIAŁU GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ I ENDOSKOPOWEGO LECZENIA ENDOMETRIOZY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 61 00 , fax. 32 271 73 11
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
    ul. Zamkowa 4
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 61 00, fax. 32 271 73 11
    REGON: 24112785700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpitalzabrze.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA SOCJALNO-BIUROWEGO PODODDZIAŁU GINEKOLOGII ONKOLOGICZNEJ I ENDOSKOPOWEGO LECZENIA ENDOMETRIOZY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia socjalno-biurowego Pododdziału Ginekologii Onkologicznej i Endoskopowego Leczenia Endometriozy Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1a Szczegółowy formularz ofertowo cenowy. Zamówienie zostanie zrealizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionych przez Wykonawcę – stanowiących załącznik nr 1a do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na całość zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2018), nie powystawowy, kompletny gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, bezpieczny dla pacjentów i personelu medycznego. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego – Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o. nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia lub zgodnie ze wskazaniem producenta (jeżeli okres gwarancji jest dłuższy niż wskazany w OPZ). M.in. biurko 120x60 1 szt., fotel 4 szt., kanapa 3 osobowa - 2 szt., komoda - 2 szt., krzesła - 12 szt., krzesła biurowe - 3 szt., regał - 5 szt., regał metalowy - 3 szt., stelaż na baseny, stolik - 13 szt., szafa - 11 szt., szafa na leki - 2 szt., szafa na środki dezynfekcyjne - 1 szt., szafa wnękowa -4 szt., taborety -18 szt., zabudowa meblowa - 1 szt.Stolik opatrunkowy - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • Część IV SIWZ, • Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 • Szczegółowy formularz ofertowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach