Przetargi.pl
„Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”.

Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg

  • Adres: 43155 Bieruń, ul. św. Kingi
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 226 91 00 , fax. 32 226 90 00
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
    ul. św. Kingi 1
    43155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 226 91 00, fax. 32 226 90 00
    REGON: 27625519200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych powiatu bieruńsko-lędzińskiego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy Pzp. Ze względu na specyfikę dostaw zamówienie zostało podzielone na trzy części z rozmieszczeniem dostaw wyposażenia do: a) pracowni zawodowych w budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu przy ul. Granitowej 130. b) pracowni zawodowych w budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Lędzinach przy ul. Pokoju 4. CZĘŚĆ I: załącznik nr 6.1 CZĘŚĆ II: załącznik nr 6.2 CZĘŚĆ III: załącznik nr 6.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 6.1, 6.2,6.3 do SIWZ, a miejsce jego montażu określono w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe wyposażenie na własny koszt do pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu i Powiatowego Zespołu Szkół w Lędzinach, a także wykona wymagany montaż poszczególnych urządzeń zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, dokona ich uruchomienia oraz przeszkoli 2 osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie min. 24-miesięcznej gwarancji, a urządzenia będą z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2017 lub 2018);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42620000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8.1. dla CZĘŚCI I: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium. 8.2. dla CZĘŚCI II: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium 8.3. dla CZĘŚCI III: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 30.11.2017 r. do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 5) Karty katalogowe producenta oferowanego wyposażenia w języku polskim, potwierdzające zgodność oferowanego wyposażenia z wymaganiami Zamawiającego; Jeżeli w dostarczonych kartach katalogowych nie będą ujęte wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego, Wykonawca złożoną ofertą potwierdza ich spełnienie, a ich weryfikacja odbędzie się przy odbiorze przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach