Powiat Gryfiński ogłasza przetarg
- Adres: 74100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 045 000 , fax. 914 163 002
- Data zamieszczenia: 2018-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 045 000, fax. 914 163 002
REGON: 81168396500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni Zakładu Aktywności Zawodowej w Gryfinie przy ul. Łużyckiej 91, 74-100 Gryfino z podziałem na części: a) cześć I zamówienia – sprzęt komputerowy b) część II zamówienia – wyposażenie pracowni krawieckiej c) część III zamówienia – wyposażenie archiwum d) część IV zamówienia – regały metalowe e) część V zamówienia – sprzęt porządkowo-ogrodniczy f) część VI zamówienia – sprzęt rehabilitacyjny g) część VII zamówienia – wyposażenie warsztatowe 1.1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, transport, montaż, instalację wyposażenia w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Gryfinie z podziałem na części. 1.2. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowi załącznik nr 7 a-g do SIWZ. 1.3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 1.4 Podane w dokumentacji ewentualne nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w Części XII SIWZ, złożyć opis produktów równoważnych, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3) Części XII SIWZ. 1.5 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do podanych w dokumentacji norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą odpowiadały wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w Części XII SIWZ, złożyć opis rozwiązań równoważnych, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3) Części XII SIWZ. 1.6. Jeżeli w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” nie określono inaczej Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wymiarów/parametrów w wysokości +/- 2%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej, ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do budynku głównego Zespołu Szkół Elektryczno - Elektronicznych w Szczecinie
Dodano: 2024-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie – FW/ZM/21/2024
Dodano: 2024-02-16 - TP-24/23 Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek wraz z wyposażeniem, dla budynku nr 1.
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do budynku Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-12-18 - Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania do pracy i kreowania treści multimedialnych na potrzeby Centrum Kultury i Spotkań Europejskich
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do budynku Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”.
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego: Część 1 - zestaw komputerowy typ 1 - 35 szt. Część 2 - zestaw komputerowy typ 2 - 2 szt. Część 3 - komputer przenośny - 1 szt.
Dodano: 2023-09-25