Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D

Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Kopernika
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 492 670 , fax. 896 496 173
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku
    ul. Kopernika
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 492 670, fax. 896 496 173
    REGON: 51945594800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach zadania pn. Kształcenie zawodowe w 3D. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część 1 - wyposażenie pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) Stół prasowalniczy z wytwornicą pary - 2 szt. b) Stębnówka prosta z oświetleniem - 20 szt. c) Dziurkarka - 1szt. d) Guzikarka - 1szt e) Dwuigłówka/ podszywarka- 1szt. f) stębnówka dwuigłowa łańcuszkowa - 1szt. g) Renderka - 1 szt. h) Podszywarka - 1 szt. i) Overlock 4 nitkowy - 6 szt. j) Żelazka parowe -6 szt. k) Destylator do wody - 1szt. l) Urządzenie do foliowania odzieży-transporter wieszakowy - 4 szt. m) Odkurzacz /dmuchawa do czyszczenia maszyn krawieckich - 2szt n) Napownica - 2 szt. o) Deska do prasowania - 6szt p) Manekin męski regulowany - 4 szt. q) Manekin damski regulowany - 4 szt. r) Manekin dziecięcy regulowany - 4 szt. s) Krzywiki - 10 kompletów t) Nóż ręczny do cięcia - 10 szt. u) Nożyczki do krojenia - 10 szt. v) Nożyce/ obcinacze - 20 szt. w) Metkownica z zapasem szpilek - 6 szt. x) Przyciski/klamry - 10 kompletów y) Oprzyrządowanie do stębnówki(stopki) - 20 kompletów z) Wieszaki - 200 szt aa) Stół rozkroju - 10 szt. bb) Stojaki na wykroje - 4 szt. cc) Pojemniki na odpady - 6 szt. dd) Lustro - 4 szt. ee) Tablice korkowe do eksponatów odzieży we fragmentach oraz węzłów technologicznych - 10 szt. ff) Dodatki krawieckie (zestaw da każdego ucznia) - 20 kompletów gg) Wzorniki (zestaw) - 10 kompletów hh) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 39713500-8 - Żelazka elektryczne, 42715000-1 - Maszyny do szycia, 42710000-6 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, 39241200-5 - Nożyczki, 39121200-8 - stoły, 30170000-1 - Maszyny do metkowania, 38622000-1 - Lustra, 39713430-6 - Odkurzacze, 39136000-4 - Wieszaki na odzież, 39224340-3 - Kosze ii) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 1 2) Część 2 - MEBLE - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: 2.1) zadanie 1 - Zespół Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie a) gabloty poglądowe - 2 szt. b) sztaluga - 5 szt. c) szafa na pomoce dydaktyczne -1 szt. d) stół roboczy duży -1 szt. e) biurko komputerowe - 98 szt. f) krzesło komputerowe - 98 szt. g) szafa na dokumenty -1 szt. 2.2) Zadanie 2- PCKP w Iławie a) biurko nauczyciela - 2 szt. b) fotel nauczyciela - 2 szt. c) Regały - 4 szt 2.3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 2, 2.4) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39132100-7 - szafy na akta, 39121200-8 - stoły, 39121100-7 - biurka, 39111100-4 - siedziska obrotowe, 39131000-9 - regały biurowe, 2.5) Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć na realizację zadania 1 i 2 dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: a) umowa nr 1 na realizację zadania 1 z Zespołem Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława, b) Umowa nr 2 - na realizację zadania 2 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, c) Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia dla części 1-2: 1) Wymieniony w załączniku nr 1A, 1B do SIWZ sprzęt i meble muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.). 3) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 5) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 7) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. 8) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ dla poszczególnych urządzeń i mebli. 9) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane zestawy interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze sztuką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów. 10) Oznaczenie dostarczonego przedmiotu zamówienia logotypami zgodnie z zapisami: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1B do SIWZ tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 7. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust.1 ustawy Pzp. Zespół Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława 8. Zamawiający informuje, że zawarte zostaną dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: 1) umowa nr 1 na realizację części 1 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, 2) Umowa nr 2 - na realizację części 2 zgodnie z zapisem ust. 2 pkt 2) ppkt 2.5), 9. Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42715000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1 B do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną