Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 448 52 72 , fax. 81 448 52 71
- Data zamieszczenia: 2021-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 448 52 72, fax. 81 448 52 71
REGON: 28871600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Pracowni Zaburzeń Narządu Żucia w ramach inwestycji: „Budowa Stomatologicznego Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Pracowni Zaburzeń Narządu Żucia w ramach inwestycji: „Budowa Klinicznego Centrum Stomatologicznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie”,(zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”, „produktem” lub „urządzeniem”). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1a do Formularza Oferty. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1 Urządzenia medyczne 33120000-7 Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33131000-7 Stomatologiczne instrumenty ręczne 33121300-7 Elektromiografy 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1. Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o tych samych lub nie gorszych parametrach i standardach jakościowych, jak wskazane w Załączniku nr 1a do Formularza oferty – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4.2. Zamawiający wymaga dostawy produktów fabrycznie nowych, niebędących próbkami, nieuszkodzonych, nieregenerowanych, niemodyfikowanych, nie będących uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnych i gotowych do użycia po zainstalowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), produktów, które pochodzą z bieżącej produkcji, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 4.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść wszystkie elementy wyposażenia do wskazanych pomieszczeń w miejscu dostawy, rozpakować, zainstalować, sprawdzić wszystkie elementy wyposażenia, ustawić, wypoziomować, podłączyć do istniejącej w pomieszczeniu instalacji, o ile takiego podłączenia wymagają i przekazać do użytku odbiorcy końcowego. 4.4. Gwarancja: 4.4.1 okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegać ocenie zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XVII SIWZ, 4.4.2 w okresie gwarancji wykonywane będą przeglądy – przeprowadzone u Użytkownika (w miejscu użytkowania danego urządzenia), co 12 miesięcy i potwierdzone wpisem w Paszporcie Technicznym Urządzeń. 5. Rozwiązania równoważne: 5.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy i jakości urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 5.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 5.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1a do Formularza Oferty – Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia 5.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym nr Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mikroskopu do diagnostyki laryngologicznej
Dodano: 2024-07-16 - DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
Dodano: 2024-07-02 - Dostawa aparatu do laseroterapii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie.
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa systemu identyfikacji nerwów w chirurgii tarczycy na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa urządzenie do rozmrażania osocza do Pracowni Serologii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
Dodano: 2024-06-26 - Wynajem aparatury medycznej do wykonywania 90 zabiegów w asyście robota chir. oraz zakup materiałów zużywalnych w ilości 90 zestawów, koniecznych do wykonywania zabiegów z wykorzystaniem robota chir.
Dodano: 2024-06-12 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-02 - Dostawa ultrasonografu ginekologicznego, schodołazu gąsiennicowego z krzesełkiem, stołu do testów pochyleniowych, chłodni transportowej w podziale na 4 części.
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz aparatury medycznej na potrzeby Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie.
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa ultrasonografu ginekologicznego, schodołazu gąsiennicowego z krzesełkiem, stołu do testów pochyleniowych, chłodni transportowej w podziale na 4 części.
Dodano: 2024-03-06