Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIK MECHANIK W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIK MECHANIK W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i wolnych od wad prawnych i fizycznych maszyn do pracowni technik mechanik w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. St. Maczka w Koronowie w asortymencie i parametrach określonych w Specyfikacjach techniczno-użytkowych stanowiących załącznik do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa lub dostawa wraz z montażem następujących urządzeń i narzędzi: Część 1 - Tokarka konwencjonalna - 1 szt. Część 2 1). Tokarka CNC dydaktyczna z oprogramowaniem do sterownia maszyny – 1 szt. 2). Oprogramowanie EdgeCAM 2018 student edition PL stymulator obróbki, pełna wersja – 1 szt. Część 3 – Frezarka uniwersalna – 1 szt. Część 4 – Szlifierka do płaszczyzn z cyfrowym wyświetlaczem 2 osi – 1 szt Część 5 – Szlifierka uniwersalna N do wałków i otworów, z cyfrowym wyświetlaczem 2 osi – 1 szt. 3) Wykonawca dostarczy, wypoziomuje i dokona pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia - na własny koszt i własnym staraniem do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. St. Maczka w Koronowie ul. Dworcowa 53 , 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie (Użytkownik). Użytkownik oferuje pomoc w rozładowaniu i ustawieniu przedmiotu zamówienia – po wcześniejszej informacji od Wykonawcy. 4) Przedmiot zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje również przeprowadzenie szkolenia pracowników Użytkownika z zakresu działania urządzenia i obsługi programu EdgeCAM. 5) Wykonawca dostarczy dokumenty (np. instrukcję obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd przekazywały informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego urządzenia, a także wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, właściwy dokument gwarancyjny (np. książkę gwarancyjną, książkę serwisową) w języku polskim 6) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, b) był wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami i przepisami, c) posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa – jeśli dotyczy, d) posiadał wpis we właściwym dokumencie gwarancyjnym, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego – jeśli dotyczy. e) dostarczone oprogramowanie EdgeCAM - licencja bezterminowa, poprzez klucz z nadanym numerem, bez limitu stanowisk, obsługa po polsku, jedno stanowisko nauczycielskie z postprocesorem specjalizowanym dedykowanym do zakupionej tokarki CNC umożliwiający generowanie kodu dla obróbki na podstawie danych przygotowanych w EdgCAM, współpracy z tokarką w tym transmisję kodu NC z komputera do tokarki, postprocesor ma być zainstalowany i sprawdzony w siedzibie Zamawiającego, legalne oprogramowanie do wykonania postprocesora specjalizowanego zapewnia wykonawca. Oprogramowanie powinno posiadać standardowe postprocesory. 7) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia: Urządzenia, z uwagi na swoje przeznaczenie będą użytkowane w celu nauki zawodu przez uczniów ZSZ w Koronowie. 8) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „Specyfikacja techniczno- użytkowa oferowanego urządzenia”(dalej STU) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 9) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i adres e-mail do innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10) Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów gwarancyjnych (np. kart gwarancyjnych) w języku polskim wraz z informacją o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego, by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych urządzeń na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego, o ile w złożonej ofercie nie wskaże dłuższego okresu. c) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta urządzeń, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego przedmiotu zamówienia. d) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, usterkach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie określonym w ppk. j) do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie. e) Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca. f) Opóźnienie w wykonaniu zamówienia lub obowiązków gwarancyjnych dłuższe niż 7 dni równoznaczne jest z nie zrealizowaniem dostawy albo z nie zrealizowaniem obowiązków wynikających z gwarancji i uprawnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń. g) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. h) Wykonawca w okresie gwarancji zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny i dojazd serwisanta do siedziby Użytkownika lub jeśli Użytkownik wyrazi zgodę - bezpłatny odbiór uszkodzonego urządzenia. i) Serwisant w sytuacji określonej w punkcie h) zdiagnozuje usterkę oraz określi sposób i czas jej usunięcia. j) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Użytkownika. Przez czas reakcji serwisu rozumie się: dojazd serwisanta do ZSZ w Koronowie, czas na zdiagnozowanie usterki oraz określenie sposobu i czasu jej usunięcia lub odbiór urządzenia przez kuriera – nie dotyczy urządzeń zamontowanych trwale). Czas reakcji Wykonawca określi w ofercie. k) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z naprawą urządzenia, jego transportem od i do Zamawiającego oraz koszty ewentualnej wymiany sprzętu poniesie w całości Wykonawca. l) Ewentualne niezbędne naprawy gwarancyjne będą dokonywane przez upoważnionych specjalistów Wykonawcy. Wszystkie koszty naprawy obciążają Wykonawcę. m) W przypadku usterki, która będzie wymagała okresu naprawy dłuższego niż 4 tygodnie kalendarzowe liczone od zdiagnozowania usterki, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na okres realizacji naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. n) Wszystkie użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42620000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Techniczno-Użytkowej (STU) odpowiadający liczbą ilości Części na które składana jest oferta, który stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia. Dokumenty (np. foldery) potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń. W przypadku braku STU, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o dyspozycję art. 89 ust. 2) ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach