Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."

Gmina Barwice ogłasza przetarg

  • Adres: 78460 Barwice, ul. Zwycięzców
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 736 309 , fax. 943 736 349
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barwice
    ul. Zwycięzców 22
    78460 Barwice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 736 309, fax. 943 736 349
    REGON: 33092041700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkoły Podstawowej im. prof. W. Szafera w Barwicach oraz Szkoły Podstawowej im. B. Krzywoustego w Piaskach, gmina Barwice w sprzęt, pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy na rzecz realizacji projektu pn. „Szkoła nauki, przygody, współpracy” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden Wykonawca. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące Części: • Część I: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni szkolnych - obejmuje dostawę pomocy i sprzętu dydaktycznego do pracowni: chemicznej, biologicznej, fizycznej, geograficznej, matematycznej, przyrodniczej, do Szkoły Podstawowej w Barwicach i Szkoły Podstawowej w Piaskach; • Część II: Dostawa sprzętu do pracowni TIK - obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego do wyposażenia pracowni TIK w Szkole Podstawowej w Barwicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla obu części zamówienia) z podaniem nazw produktów, wymaganej ilości oraz parametrów określa Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy dostawy były fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i gotowe do użycia, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i spełniające wymagania norm UE. Zamawiający wymaga, aby produkty, które tego wymagają będą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, deklaracje zgodności CE, warunki gwarancji, licencje oraz nośniki z oprogramowaniem niezbędne do użytkowania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem należy dostarczyć po podpisaniu umowy, ale nie później niż w dniu pierwszej instalacji sprzętu we wskazanej lokalizacji. Wykonawca dostarczy asortyment, będący przedmiotem zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt do szkół (wg. zestawienia i podziału w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) – w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z koordynatorem projektu. Gotowość dostawy Wykonawca zgłosi co najmniej 1 dzień roboczy przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 5, 5a do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp) – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt.1, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach