Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia pracowni spawalniczej do Zespołu Szkół nr 3 w Chmielniku w związku z realizacją projektu pn.: Dobre doświadczenia zawodowe szansą na lepszą przyszłość”.

Zespół Szkół Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 26020 Chmielnik, ul. Dygasińskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3542894 , fax. 0-41 3542894
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3
    ul. Dygasińskiego 11
    26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3542894, fax. 0-41 3542894
    REGON: 29267703500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia pracowni spawalniczej do Zespołu Szkół nr 3 w Chmielniku w związku z realizacją projektu pn.: Dobre doświadczenia zawodowe szansą na lepszą przyszłość”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni spawalniczej do Zespołu Szkół nr 3 w Chmielniku w związku z realizacją projektu pn. Dobre doświadczenia zawodowe szansą na lepszą przyszłość”. Postępowanie prowadzone jest na Wyposażenie pracowni spawalniczej dla Zespołu Szkół nr 3 w Chmielniku. obejmujące dostawę w szczególności niżej wymienionego sprzętu:1. Spawarka MIG/MAG 450 A z pełnym wyposażeniem 5 szt. 2.Wyciąg spawalniczy stacjonarny z pełnym wyposażeniem 3 szt.3.Stół spawalniczy z pełnym wyposażeniem -5 szt.4.Przyłbica spawalnicza samościemniająca z pełnym wyposażeniem 11 szt. 5.Parawany spawalnicze mocowane do ściany i posadki z pełnym wyposażeniem: 11 szt. 6.Zasłony spawalnicze 26 szt. 7.Zestaw narzędzi ślusarskich wraz z szafką narzędziową na kółkach z szufladami o wymiarach ok 100x80x120 lub zbliżonych: 5 szt. 8.Pilniki do metalu komplet-5 kpl. 9.Imadło min 15kg-5 szt. 10.Młotek spawalniczy, (oskardnik)-5 szt. 11.Szczypce uniwersalne 5 szt. 12.Obcęgi-5 szt. 13.Przecinak z ochraniaczem-5 szt. 14.Suwmiarka analogowa lub cyfrowa z certyfikatem-6 szt. 15.Rysik widiowy-5 szt. 16.Przebijak z ochraniaczem-5 szt. 17.Miara składana drewniana (metrówka)-5 szt. 18.Kątownik aluminiowy -5 szt. 19.Zestaw wkrętaków min. 6szt o różnych końcówkach i rozmiarach -5 szt. 20.Klucz nastawny „francuz”-5 szt. 21.Klucz nastawny „szwed”-5 szt. 22.Szczypce spawalnicze-5 szt. 23.Szczypce zaciskowe zestaw min. 3 szt. (różne wymiary)-5 szt. 24.Szczotka ręczna metalowa-5 szt. 25.Szczotka tarczowa (zestaw - szt.3) 5 szt. 26.Szczotka tarczowo- kątowa-5 szt. 27.Wiertarka profesjonalna z uchwytem min.800W z pełnym wyposażeniem:5 szt. 28.Przecinarka tarczowa profesjonalna (kątówka) min 1700W, 230-270mm z pełnym wyposażeniem: 1 szt. 29.Brzeszczoty paczka z ramką 5 szt. 30.Fartuch skórzany lub o podobnych właściwościach, 11 szt. 31.Rękawice spawalnicze skórzane 11 szt. 32.Maska ze szkłem dymionym plus wymiennych szkiełek 11 szt. 33.Lampa oświetleniowa stanowiska spawalniczego z przegubem mocowana do ściany 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia – muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej lub wszystkich części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół nr 3 w Chmielniku, ul. Adolfa Dygasińskiego 11, 26-020 Chmielnik, dostawa - ul. Mielczarskiego 7, 26-020 Chmielnik. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt tj. materiały oraz dostarczone urządzenia, na okres nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych). Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. Produkty będą posiadały wszelkie niezbędne, do normalnego funkcjonowania, instrukcje i certyfikaty w języku polskim. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2016 lub 2017), w całości nieużywane, nierekondycjonowane, niepowystawowe, nieregenerowane, kompletne. Wszystkie produkty i ich elementy muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych stanowisk/urządzeń/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a niewyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych w katalogach wskazanych firm pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w opisie przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42662000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach