Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60 , fax. 18 472 55 01
- Data zamieszczenia: 2020-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica - Zdrój, Urząd Miejski w Krynicy - Zdroju
Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 472 55 60, 18 472 55 60, fax. 18 472 55 01
REGON: 49189305500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynica-zdroj.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni rękodzielniczej dla osób z niepełnosprawnością w ramach realizacji projektu „Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Muszynce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy wyposażenia pracowni rękodzielniczej dla osób z niepełnosprawnościami dla potrzeb realizacji projektu „Budowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Muszynce”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładunek oraz wniesienie do budynku Wiejskiego Domu Kultury w Muszynce odpowiednio: 1) biurka; 2) krzeseł; 3) drewnianych stołów; 4) metalowego stołu narzędziowego z drewnianym blatem; 5) szafy na narzędzia; 6) zestawu narzędzi do pracy w drewnie; 7) pieca kręgowego; 8) koła garncarskiego z napędem nożnym i elektrycznym; 9) stanowiska do przygotowywania gliny; 10) stołu do szkliwienia; 11) toczków obrotowych; 12) zestawu narzędzi i akcesoriów do ceramiki; 13) wagi laboratoryjnej z odważnikami; 14) krosna tkackiego wraz z zestawem akcesoriów tkackich. Wyżej wymienione elementy, składające się na przedmiot niniejszego zamówienia, winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) elastyczność w użytkowaniu; 3) proste i intuicyjne użytkowanie; 4) czytelna informacja; 5) tolerancja na błędy; 6) wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) percepcja równości. Szczegółowe zestawienie oraz wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ – Wzór oferty. Szczegółowy opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 ze zm./).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO w ZAKOPANEM, POWIATOWEGO ZESPOŁU PLACÓWEK SZKOŁY MISTRZOSTWA SPORTOWEGO W SZCZYRKU ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH i MISTRZOSTWA SPORTOWEGO w SZKLARSKIEJ PORĘBIE
Dodano: 2018-10-08 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO w ZAKOPANEM
Dodano: 2017-10-17