Przetargi.pl
dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 42 21813 , fax. 0-32 42 21813
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Kościuszki 5 5
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0-32 42 21813, fax. 0-32 42 21813
    REGON: 00084531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstrybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół Technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni multimedialnej oraz pracowni technicznej w Zespole Szkół technicznych w Rybniku w ramach projektu pod tytułem Wzrost dostępności i poprawa warunków kształcenia ustawicznego w Rybniku współfinansowanego finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania prawne i parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania wyszczególnione w załączniku nr 1. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zadania. Liczba zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. Zadanie 1 obejmuje dostawę: programów komputerowych, filmów szkoleniowych, programów szkoleniowych, pozycji książkowych, środków audiowizualnych w tym komputeró przenośnych. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę: 1. Diagnoskop 1 szt. automatycznej montażownicy do ogumienia - 1 szt., stacji obsługi klimatyzacji -1 szt., kmputerowego systemu kontroli i regulacji geometrii kół -1 szt., testera do akumulatorów i alternatorów, testera usterek -2szt., automatycznego urządzenia do przetaczania tarcz hamulcowych - 1 szt., endoskopu (Videoskopu) - 1 szt., przyrządu do pomiaru tarcz 1 szt., szafy narzędziowej - 1szt., wózka narzędziowego wyposażonego w narzędzia - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1-4 winien spełniać jeden wykonawca lub wykonawcy wspólnie, warunek o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania winni spełniać wszyscy wykonawcy oddzielnie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania według wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz, 3) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1-4 Rozdziału V składa przynajmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki, zaś dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składają wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę. Informacje dodatkowe, na wypadek, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę. 1. W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (zwanej dalej ofertą wspólną), Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja związana z prowadzonym postępowaniem będzie prowadzona wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4. Do oferty należy załączyć: a. pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b. oświadczenie jednego z wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu albo wspólne oświadczenie że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, c. dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 3-6 niniejszej specyfikacji wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, d. wspólny formularz ofertowy wraz z pozostałymi dokumentami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, e. oświadczenie każdego z Wykonawców (każdego uczestnika konsorcjum) wg załącznika Nr do 3 SIWZ), o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Uwaga: Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wyboru oferty wspólnej, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wszyscy konsorcjanci będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach