Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57100 Strzelin, ul. Kamienna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
- Data zamieszczenia: 2018-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
ul. Kamienna 10
57100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH W RAMACH PROJEKTU PN.„EFEKTYWNA NAUKA ZAWODU W CKZIU W LUDOWIE POLSKIM W WARUNKACH ZBLIŻONYCH DO ŚRODOWISKA PRACY – ZAKUP WYPOSAŻENIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni maszyn i urządzeń rolniczych w ramach projektu pn. „Efektywna nauka zawodu w CKZiU w Ludowie Polskim w warunkach zbliżonych do środowiska pracy – zakup wyposażenia”. Celem Projektu jest poprawa warunków kształcenia w zakresie edukacji ponadgimnazjalnej, w tym zawodowej, poprzez zakup nowoczesnego, specjalistycznego wyposażenia i narzędzi dydaktycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ludowie Polskim. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Działanie 7.2 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową, Poddziałanie 7.2.1 Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową – konkursy horyzontalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” wraz z arkuszem kalkulacyjnym – wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 5) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego komunalnego wraz z kompatybilnym osprzętem.
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa maszyn rolniczych
Dodano: 2020-11-18 - III Przetrg nieograniczony na Zadanie pod nazwą : "Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej iMieszkaniowej w Mirsku"
Dodano: 2019-07-08 - II przetarg nieograniczony na: Dostawę ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku
Dodano: 2019-06-19 - „Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku”
Dodano: 2019-06-03 - Dostawa ciągników rolniczych dla Zakładu Doświadczalnego w Oleśnicy Małej
Dodano: 2019-05-17 - Dostawa maszyn rolniczych dla szkoły w Bożkowie, budowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Od praktyki do profesjonalizmu – Bożkowskie Centrum Umiejętności (BCU)”
Dodano: 2018-12-14 - Dostawa sprzętu i maszyn rolniczych dla szkoły w Bożkowie, budowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Od praktyki do profesjonalizmu – Bożkowskie Centrum Umiejętności (BCU)”
Dodano: 2018-10-10 - Dostawa sprzętu i maszyn rolniczych dla szkoły w Bożkowie, budowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Od praktyki do profesjonalizmu – Bożkowskie Centrum Umiejętności (BCU)”
Dodano: 2018-08-28 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nową posypywarką ciągnioną w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2018-08-02