Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Piastowska 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6631603 , fax. 014 6863007
- Data zamieszczenia: 2015-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku
ul. Piastowska 2 2
32-800 Brzesko, woj. małopolskie
tel. 014 6631603, fax. 014 6863007
REGON: 00018807300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa, jednostka organizacyjna powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki - część I - stoły z panelem montażowym - 5 sztuk - w ramach projektu: Modernizacja i wyposażenie bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Brzeskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki - część I - stoły z panelem montażowym - 5 szt. Dostawa sprzętu jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego . Sprzęt jest przeznaczony dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 realizującego projekt pn Modernizacja i wyposażenie bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Brzeskiego - nr MRPO.01.01.02-12-072/14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391512007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla baz stacjonarnych
Dodano: 2014-08-19 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy: stołu spawalniczego, stołów i szafek warsztatowych, regałów magazynowych, skrzynek narzędziowych, narzędzi ręcznych, szafek narzędziowych z wyposażeniem, narzędzi do lutowania, wózków transportowych, żuraw przejezdny i inny drobny sprzęt dla potrzeb Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego przy ul. St. Łojasiewicza 11 w Krakowie.
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa stołu montażowego konserwatora sprzętu gaśniczego, oczyszczarki zbiorników i urządzenia do prób ciśnieniowych zbiorników w ramach 3 zadań
Dodano: 2013-11-13 - dostawa specjalistycznego stołu laboratoryjnego-preparacyjnego w ramach wyposażenia laboratorium zgodnie z załączoną specyfikacją, w ramach projektu Krajowe Centrum Nanostruktur Magnetycznych do Zastosowań w Elektronice Spinowej-SPINLAB ZP/0879/2010
Dodano: 2010-11-03