Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjno-biurowych dla dzieci - w ramach projektu Utworzenie żłobka szansą na powrót do pracy mieszkańców Ropczyc, nr POKL.01.05.00-00-235/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gdzie zastosowano podział na zadania.

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.umig.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjno-biurowych dla dzieci - w ramach projektu Utworzenie żłobka szansą na powrót do pracy mieszkańców Ropczyc, nr POKL.01.05.00-00-235/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gdzie zastosowano podział na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych oraz sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjno-biurowych dla dzieci - w ramach projektu Utworzenie żłobka szansą na powrót do pracy mieszkańców Ropczyc, nr POKL.01.05.00-00-235/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, gdzie zastosowano podział na zadania. Projekt jest realizowany w ramach Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zadanie 1 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: 39.16.10.00-6 Meble przedszkolne 37 50 00 00-3 Zabawki i urządzenia do zabawy 39 16 21 00-6 Pomoce dydaktyczne, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zadanie 2 Dostawa materiałów biurowych Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: 30.19.20.00-1 Wyroby biurowe 30.19.70.00-6 Drobny sprzęt biurowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywana maksymalna ilość asortymentu materiałów biurowych znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 7 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem określał faksem, drogą elektroniczną, pisemnie ilość i asortyment materiałów biurowych wybranych z wykazu będącego załącznikiem nr 7 do SIWZ. 4. Zadanie 3 Dostawa materiałów eksploatacyjno-biurowych dla dzieci Nazwy i kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: 30197620-8 Papier do pisania 37822100-7 Kredki 44812300-8 Farby do celów szkolnych 30199780-1 Bibuły 22816000-3 Bloki papierowe 30197330-8 Dziurkacze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przewidywana maksymalna ilość asortymentu materiałów eksploatacyjno-biurowych dla dzieci znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Wielkość ta, jest wielkością szacunkową i nie każdy rodzaj asortymentu wymieniony w załączniku nr 8 do SIWZ musi być zakupiony w pełnym zakresie. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie, przeciętnie raz w miesiącu. Zamawiający będzie każdorazowo, przed zakupem określał faksem, drogą elektroniczną, pisemnie ilość i asortyment materiałów eksploatacyjno-biurowych dla dzieci wybranych z wykazu będącego załącznikiem nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru. 5. Dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz spełniać obowiązujące normy oraz przepisy BHP. Dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne winny posiadać certyfikaty, na potwierdzenie, że wyroby spełniają wymagania norm: PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone wyposażenie nie spełnia tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówienia, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia wyposażenia wolnego od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 6. Wykonawca zagwarantuje bezpłatny transport we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie wyposażenia. 7. Dostarczone wyposażenie, w tym pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE, zgodnie oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz. U. z 2011 r. Nr 83, poz. 454 ze zm) 8. Wszystkie nazwy własne użyte w opisie, określające typ produktu lub producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu zostały podane przykładowo a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. 9. Dopuszcza się materiały i technologie równoważne w stosunku do przywołanych. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe niż produkt określony przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. W przypadku wystąpienia w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych wskazujących na konkretnych producentów, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załącznikach nr 6, nr 7, nr 8 do SIWZ, taki sprzęt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku sprzętu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się aby cechy proponowanego sprzętu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. Wykonawca, składający ofertę na dostawę sprzętu, który jego zdaniem odpowiada cechom opisanym przez Zamawiającego przy użyciu nazw własnych, lub wskazujących na konkretnego producenta, musi udokumentować równoważność. Zamawiający nie ogranicza w tym względzie rodzaju dowodów przedstawionych przez Wykonawców w celu udokumentowania równoważności. 11. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie było w stylistyce uzgodnionej z Zamawiającym. 12. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane zamówienie na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. 13. Miejsce realizacji dostaw: Żłobek Miejski w Ropczycach ul. Armii Krajowej 7, 39-100 Ropczyce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach