Przetargi.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ZABAWEK DO PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE TULISZKÓW

Gmina i Miasto Tuliszków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-740 Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2793116 , fax. 063 2892105
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Tuliszków
    Plac Powstańców Styczniowych 1 1
    62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2793116, fax. 063 2892105
    REGON: 00052957400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tuliszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WYPOSAŻENIA, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I ZABAWEK DO PUNKTÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE TULISZKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek, do Punktów Przedszkolnych w Gminie Tuliszków. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowe wynagrodzenia do złożenia i montażu dostarczonych elementów wyposażenia, pomocy dydaktycznych i zabawek w taki sposób aby były gotowe do użytkowania, we wskazanych przez zamawiającego Punktach Przedszkolnych na terenie Gminy Tuliszków. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego wykonania zamówienia. Poszczególne części zamówienia pogrupowane są w Załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji wyłącznie jako: Część I - wyposażenie sal edukacyjnych i szatnie Część II - pomoce dydaktyczne i zabawki Część III - pomoce dla grupy integracyjnej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca oświadcza, iż wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie z nich zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają wymaganym prawem normą i posiadają wymagane certyfikaty w zakresie wyposażenia przeznaczonego do przedszkoli. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone produkty wynosi 24 miesiące, liczony od dnia odebrania zamówienia przez Zamawiającego. 6. Zastosowane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia poprzez np. wskazanie konkretnego produktu, urządzenia lub materiału (poprzez podanie jego nazwy lub nazwy producenta) lub konkretnego rozwiązania ma jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i nie ogranicza konkurencji. W przypadku powoływania się na marki przez Zamawiającego dopuszcza się złożenie oferty o asortymencie równoważnym o parametrach nie gorszych niż przedstawione w specyfikacji. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna takie poszczególne elementy wyposażenia, które będą spełniały wymagania techniczne i jakościowe prezentowane przez markę, na którą powołuje się Zamawiający. 7. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Przedszkolaki górą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tuliszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach