Urząd Miejski w Szczuczynie ogłasza przetarg
- Adres: 19-230 Szczuczyn, Plac Tysiąclecia 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2735080 , fax. 086 2735081
- Data zamieszczenia: 2014-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczuczynie
Plac Tysiąclecia 23 23
19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie
tel. 086 2735080, fax. 086 2735081
REGON: 00053006300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.szczuczyn.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych POKL 2007-2013 realizowanego przez Urząd Miejski w Szczuczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i materiałów papierniczo-biurowych do Szkoły Podstawowej w Szczuczynie w ramach projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie. Zamówienie podzielone jest na cztery części, z których każda oceniana będzie odrębnie. CZĘŚĆ1:Dostawa sprzętu komputerowego, aparatu fotograficznego i szafki mobilnej CZĘŚĆ2:Dostawa oprogramowania, tuszy i tonerów CZĘŚĆ3:Dostawa materiałów papierniczo-biurowych CZĘŚĆ4:Dostawa pomocy dydaktycznych 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a, 2b, 2c i 2d do SIWZ. 3.Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do Szkoły Podstawowej w Szczuczynie, ul.Kilińskiego 42, 19-230 Szczuczyn. 4.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać się będzie protokolarnie. 5.Wszystkie oferowane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 a/b/c/d do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w/w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.szczuczyn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do zadania pn.Biblioteka dla każdego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 - II części
Dodano: 2016-07-15 - AZP/261/D/43/AI/P/3/2016 Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, drukarek i sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na trzy części.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa nowego sprzętu komputerowego i nowych akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-04-20 - KONTRAKT 20 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku przy ul. Gen. Andersa 40 F
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku.
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa poleasingowego sprzętu komputerowego, nowego oprogramowania oraz nowych akcesoriów i nowych części komputerowych oraz nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku
Dodano: 2015-10-22 - AZP/261/D/105/AI/P/3/2015 - Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów i akcesoriów oraz sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego, drukarek i sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na cztery części.
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2015-08-13